• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

انتقال تجربیات تراموای فلورانس به اصفهان

  • کد خبر : 32074
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
انتقال تجربیات تراموای فلورانس به اصفهان
مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: اخیراً جلسه مشترک شهردار اصفهان با شهردار فلورانس به صورت مجازی برگزار و مقرر شد تجربیات فلورانس در زمینه تراموا به اصفهان منتقل شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایمنا، ایمان حجتی امروز _یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «صدای شهر»، با اشاره به سلسله دیدارهای مجازی شهردار اصفهان با سفرای کشورهای خواهرخوانده و نتایج حاصل از این دیدارها، اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا بسیاری از ارتباطات را در دنیا تحت تأثیر خود قرار داده است، شهرداری اصفهان این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و از اسفندماه سال گذشته دیپلماسی کرونا و دیپلماسی بحران را در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پیش بردیم.

وی افزود: در این راستا تلاش شد طرح‌ها و اقداماتی در دستور کار قرار گیرد که ضمن حفظ و توسعه ارتباطات قبلی، طرح‌های جدیدی را نیز فعال کنیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح‌ها، «شهروند دیپلمات» با هدف استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی شهروندان اصفهانی ساکن در این شهر یا در شهرهای خواهر خوانده است.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران تمام اقدامات و ارتباطات بین‌المللی زیر نظر وزارت امور خارجه تعریف شده و پیش می رود؛ این وزارتخانه در تمام کشورها سفارتخانه و سفرایی دارد که تسهیلگر روابط در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های رسمی، اقتصادی و فرهنگی است.

حجتی گفت: برای توسعه روابط با شهرهای خواهرخوانده، وزارت امور خارجه نقطه کلیدی است چرا که می‌تواند تسهیلگر ارتباطات و انجام فعالیت‌ها باشد؛ از این رو به این ایده دست یافتیم که شهردار اصفهان با تمامی سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف دیدارهای مجازی داشته باشد تا بسیاری از مسائلی که امکان دارد در بروکراسی اداری باقی بماند، رفع شده و از پتانسیل‌های موجود برای فعال کردن ارتباطات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سلسله دیدارهای مجازی شهردار اصفهان با سفرای کشورهای خواهرخوانده هر هفته روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود و تاکنون نتایج خوبی داشته است، افزود: علاوه بر برگزاری جلسات با سفرای کشورهای خواهرخوانده، اخیراً جلسه مشترک شهردار اصفهان با شهردار فلورانس به صورت مجازی برگزار شد که این جلسه نیز با نتایج خوبی همراه بود و مقرر شد جشنواره هنر اصفهان و فلورانس به صورت مجازی برگزار و تجربیات فلورانس در زمینه تراموا به اصفهان منتقل شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: این اقدام ضمن حفظ ارتباطات در زمان کرونا در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار تأثیرگذار بوده و منافع زیادی داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32074

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.