• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به ۳۵۰ کیلومتر 

  • کد خبر : 17337
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به ۳۵۰ کیلومتر 

0 (0) مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به ۳۵۰ کیلومتر    مدیرعامل راه آهن گفت: مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای ارتقای سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان آغاز شده تا سرعت به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد. به گزارش روابط […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن اعلام کرد:

انجام مذاکره برای افزایش سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان به ۳۵۰ کیلومتر 

 

مدیرعامل راه آهن گفت: مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای ارتقای سرعت قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان آغاز شده تا سرعت به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی بعدازظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت اجرایی و تأمین مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ قم ـ اصفهان گفت: اجرای این پروژه برعهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است، اما طرح در قانون به نام شرکت راه‌آهن است.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن و شرکت ساخت در این پروژه به صورت مشترک با یکدیگر کار می‌کنند؛ افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به امضا رسید، مسئولیت اجرای پروژه و بررسی و نظارت میدانی برعهده شرکت ساخت است و تأیید نهایی و پرداخت صورت وضعیت‌ها در شرکت راه‌آهن انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به این‌که پیشرفت فیزیکی پروژه در بخش‌های مختلف متفاوت است گفت: ضرورت دارد سرعت این قطار، سرعتی قابل قبول باشد. مذاکرات برای ارتقای سرعت این قطار با سازمان برنامه و بودجه آغاز شده تا سرعت از ۲۵۰ تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یابد.

مدیرعامل راه آهن همچنین درمورد قطار برقی تهران ـ مشهد گفت: کارهای پروژه انجام شده، اما طرف چینی هنوز نتوانسته تضامین لازم را تأمین کند که در صورت ارائه طرف چینی، پروژه آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فاینانس آذربایجان در مورد خط آهن رشت ـ آستارا هنوز فعال نشده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.