• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

انجام وظیفه، مهمترین تکلیف بسیجیان است

  • کد خبر : 12059
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
انجام وظیفه، مهمترین تکلیف بسیجیان است

0 (0) فرمانده بسیج راه‌آهن در مراسم گرامیداشت هفته بسیج: انجام وظیفه، مهمترین تکلیف بسیجیان است مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن گفت: تفکر بسیجی استعدادی است که در کشور وجود دارد و با وجود آن جایی برای بی تدبیری و سو مدیریت در کشور باقی نمی ماند. به […]

0
(0)

فرمانده بسیج راه‌آهن در مراسم گرامیداشت هفته بسیج:
انجام وظیفه، مهمترین تکلیف بسیجیان است

مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن گفت: تفکر بسیجی استعدادی است که در کشور وجود دارد و با وجود آن جایی برای بی تدبیری و سو مدیریت در کشور باقی نمی ماند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، داود عباس زاده در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور بسیجیان راه‌آهن در سالن بین المللی راه‌آهن تهران برگزار شد افزود: اکنون که کشور تحت تحریم‌ها و بی‌مهری‌های دشمنان قرار دارد مسئولین باید برای بهره‌گیری از این استعداد، بستر لازم را فراهم کنند.
وی اتحاد و انسجام در راه انجام وظیفه را از مهمترین تکالیف بسیجیان برشمرد و اضافه کرد: دشمن این امور را نشانه رفته و بایستی با پیروی از رهبری و ولایتمداری، پاسخ دشمن را بدهیم .
وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی و حضور بیش از ۱۰۰ نماینده از کشورهای اسلامی گفت: این حضور به بهانه میلاد حضرت رسول (ص) صورت گرفت و نشان می دهد که پیامبر اکرم (ص) از سوی دنیا، نماد عالی انسانیت محسوب می شود .
عباس زاده با یادآوری تلاش دشمنان برای جایگزینی اسلام جعلی و تفکر سلفی، تکفیری و داعشی به جای تفکر اسلامی، تاکید کرد: برای مقابله با چنین توطئه ای باید نشان دهیم که تفکر بسیجی برگرفته از اخلاق مداری و سیره پیامبر (ص) و به دنبال جذب همه خوبی هاست.
وی با یادآوری اینکه مردم ایران ۳۸ سال پیش تفکرات تکفیری و داعشی را در قالب گروه‌های دمکرات، کومله و منافقین تجربه کردند، گفت: با این حال مردم کشورمان در کوران حوادث، پیشرفت های متعددی را رقم زدند و امیدواریم با ادامه این راه و افزایش تلاش ها در کشور، به قله های رفیع سعادت و پیشرفت دست یابیم.

تفکر بسیجی الگویی برای همه کشورها
از سوی دیگر در این مراسم سردار علی اکبر فدایی جانشین پیشین فرمانده بسیج ادارات گفت: تفکر و عملکرد بسیج نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور الگویی برای مقابله با دشمنان به شمار می رود.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با الهام گرفتن از آیات قران کریم، بسیج را در کشور بنیان گذاشتند ، افزود: از آن زمان تا کنون بسیج کارهای عظیمی برای کشور انجام داده است .
فدایی با یادآوری اینکه بسیج تنها ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۸۳۳ شهید ۱۳ ساله به انقلاب تقدیم کرده است، تشریح کرد: تفکر بسیجی موجب تحول این جوانان شد و آنان را با همه آمال و آرزوهای خود راهی میدان نبرد و شهادت کرد .
وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که بر دست و بازوی بسیجی ها بوسه می زنند و بر آن افتخار می کنند، گفت: حتی دشمنان کشور بسیج را ستایش می کنند به طوری که در زمان جنگ یکی از مقامات پنتاگون گفت امریکا باید از جوانانی که نوارهای رنگارنگ به پیشانی می بندند، بترسد .
فدایی با یادآوری اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پرورش جوانان خداجوی بسیجی، فتح الفتوح امام است، افزود: امام از جوانهای بسیجی در همه زمینه ها الگو و اسوه ساخت.
وی گفت: پیشرفت های موشکی کشور نمونه ای از بهره گیری تفکر بسیج است و اگر به جوانان اعتماد و مدیریت جهادی و بسیجی داشته باشیم جوانان را در برابر هجوم دشمنان واکسینه کرده ایم .
در این مراسم سرهنگ حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشورو جمعی از فرماندهان پلیس راه‌آهن نیز حضور داشتند .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.