• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط

  • کد خبر : 5677
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط

0 (0) انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط مدیرکل راه‌آهن لرستان از انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط ریلی مسیر «بیشه-قارون» خبر داد و گفت: تردد در این محور ۴ روز متوقف و سپس به مدت ۵ روز آزاد می‌شود. تین‌نیوز مدیرکل راه‌آهن لرستان از انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی […]

0
(0)

انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط

مدیرکل راه‌آهن لرستان از انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط ریلی مسیر «بیشه-قارون» خبر داد و گفت: تردد در این محور ۴ روز متوقف و سپس به مدت ۵ روز آزاد می‌شود.

انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط
تین‌نیوز مدیرکل راه‌آهن لرستان از انسداد خط راه‌آهن جنوب به دلیل بازسازی خطوط ریلی مسیر «بیشه-قارون» خبر داد و گفت: تردد در این محور ۴ روز متوقف و سپس به مدت ۵ روز آزاد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، رحمت رحمت نژاد در سخنانی با اشاره به بازسازی خط راه آهن لرستان در مسیر «بیشه- قارون» اظهار داشت: از تاریخ ۵ خرداد ماه امسال تا پایان ماه مبارک رمضان کار بازسازی خط راه آهن لرستان در این مسیر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در پی بازسازی این خط راه آهن حرکت همه قطارهای مسافری از جمله قطارهای محلی دورود – اندیمشک و بالعکس به مدت چهار روز متوقف و سپس به مدت پنج روز آزاد می شود و تردد این قطارها انجام می گیرد، گفت: تاکنون عملیات بازسازی خط ریلی حد فاصل ایستگاه های «قارون»  و «بیشه» به طول ۱۷ کیلومتر و آخرین بلاک بازسازی محور جنوب در ناحیه لرستان انجام نشده بود که در این راستا کار بازسازی آن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه آهن لرستان بیان داشت: با توجه به شرایط کوهستانی راه آهن لرستان این بلاک از شرایط سخت هندسی پیچیده ای برخوردار است و فنی‌ترین بلاک محسوب می شود.

به گزارش مهر، رحمت نژاد با بیان اینکه این بلاک دارای ۱۹ دهانه تونل به طول ۹ هزار و ۱۹ متر، شش دهانه پل به طول ۵۶۷ متر و ۴۴ دهانه قوس به شعاع های مختلف است، گفت: کیفیت مصالح به کار رفته برای بازسازی خطوط ریلی لرستان مطلوب بوده و از ریل های جدید ۱۸ متری uic۶۰، تراورس های بتونی B۷۰ و بالاست های مرغوب استفاده شده و جایگزین ریل های قدیمی U۳۳ و تراورس های فلزی و بالاست های فرسوده می شود.

وی افزود: با انجام کار بازسازی شاهد افزایش سرعت، کاهش زمان سیر قطارها، افزایش چشمگیر ایمنی، کاهش سوانح و آلودگی صوتی خواهیم بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.