• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری

  • کد خبر : 7117
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری

0 (0) انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری نشست برنامه‌ریزی توسعه فردی برای مدیران شرکت‌کننده در کانون توسعه مدیران راه‌آهن امروز برگزار شد. تین‌نیوز |  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، گفت:‌ موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقا بهره‌وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و […]

0
(0)

انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری

نشست برنامه‌ریزی توسعه فردی برای مدیران شرکت‌کننده در کانون توسعه مدیران راه‌آهن امروز برگزار شد.

انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری
تین‌نیوز | 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، گفت:‌ موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقا بهره‌وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و برنامه‌ریزی منجر به شکست خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید احمدی بابیان اینکه برای ایجاد این انطباق نیازمند شناخت شایستگی‌های شغلی هستیم، افزود: در این زمینه لازم است که ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی شاغلان شناسایی نیز موردبررسی قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه اگر در مواردی این انطباق کافی نباشد لازم است تا برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد، عنوان کرد: این امر موجب ارتقای شاغلین و انطباق آن‌ها با ویژگی‌های شغلی‌شان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این طرح از سال ۹۴ در شرکت راه‌آهن با شرکت مدیران کل و معاونین مدیرعامل شروع شد که در آن زمان ویژگی‌های و شایستگی‌های شغل مدیریتی شناسایی و به دنبال آن ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی کلیه مدیران مورد ارزیابی قرار گرفت.

احمدی افزود:‌ به دنبال روشن شدن نتایج ارزیابی، قرار شد تا درزمینهٔ توسعه مدیران برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی جلسه امروز را اولین جلسه ارتقای توسعه مدیران عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی مدیران را به سطحی که موردنیاز و انتظار مشاغل مدیریتی راه‌آهن است برسانیم.

احمدی با تاکید بر اینکه این پروژه در مقاطع بعدی به یکسری از مجموعه‌ها تسری خواهد یافت، گفت: تا این لحظه کلیه روسای گروه و معاونین راه‌آهن و ویژگی‌های آنان موردبررسی قرارگرفته است و امیدواریم در مقطع بعدی برای توسعه این گروه برنامه‌ریزی انجام شود.

وی اضافه کرد: در دوره بعدی نیز در نظر داریم این پروژه را تا سطح کارشناسان برسانیم و با توجه به نیازهایی که در شرکت راه‌آهن وجود دارد برنامه‌ریزی هدفمندی برای توسعه راه‌آهن صورت بگیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.