• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

انعقاد تفاهم‌نامه اولیه با اورال واگن روسیه در حوزه تراموا

  • کد خبر : 6213
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
انعقاد تفاهم‌نامه اولیه با اورال واگن روسیه در حوزه تراموا

0 (0) حميدرضا قمي، عضو شوراي شهر يزد عصر روز گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر یزد به سفر خود و رئیس شورا به روسیه پرداخت و اظهار کرد: از اهداف این سفر بازدید و مذاکره با شرکت ها در بحث حمل و نقل شهری بود. وی عنوان کرد: در این سفر راه هایی که […]

0
(0)

حميدرضا قمي، عضو شوراي شهر يزد عصر روز گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر یزد به سفر خود و رئیس شورا به روسیه پرداخت و اظهار کرد: از اهداف این سفر بازدید و مذاکره با شرکت ها در بحث حمل و نقل شهری بود.

وی عنوان کرد: در این سفر راه هایی که بتوان از منابع مالی ایران در روسیه، بر اساس تفاهم نامه هایی که با کشورمان دارند، را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانیم از این خدمات در پروژه های مدیریت شهری یزد استفاده کنیم و تکنولوژی های آنها را به خدمت بگیریم.

به نقل از ریل نیوز : رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد همچنین با اشاره به بازدید از کارخانه اورال واگن و جلسه با مدیرعامل آن بیان کرد: این مجموعه به عنوان بزرگترین واگن سازی دنیا فعالیت دارد و رکورد دار بیشترین تعداد تولید واگن باری در سال در دنیا است که ثبت در گینس به تعداد ۳۰ هزار دستگاه انجام شده و بخش زیادی از خطوط و واگنهای تراموا در روسیه توسط اورال واگن ساخته شده است.

قمی تصریح کرد: این شرکت پیشنهاد استفاده از ترامواهای شارژی را مطرح کرد و در جلساتی که با مدیر کارخانه و نایب رئیس آن برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با یزد برای خطوط تراموا بر گسترش همکاری تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همچنین این جلسات به تفاهم نامه ای منجر شد تا نقشه و نیازهای شهری برای تراموا به این شرکت ارائه شود تا ظرف مدت یک ماه ضمن پاسخ، پیشنهادات همکاری و نوع کار را اعلام کنند.

این عضو شورای شهر یزد دیدار با مدیر هلدینگ RTH همچنین دیدار با رئیس مرکز توسعه صادرات روسیه را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.