• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اولویت وزارت راه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور است

  • کد خبر : 13600
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
اولویت وزارت راه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور است

0 (0) وزیر راه و شهرسازی:اولویت وزارت راه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور است وزیر راه و شهرسازی گفت: اولویت بعدی ما این است که استان بوشهر را به شبکه ریلی کشور متصل کنیم که این پروژه در دست اجرا است. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، محمد اسلامی ظهر امروز در […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی:اولویت وزارت راه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور است

وزیر راه و شهرسازی گفت: اولویت بعدی ما این است که استان بوشهر را به شبکه ریلی کشور متصل کنیم که این پروژه در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بزرگراه گناوه- دیلم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این قطعه باقیمانده از بخش ساحلی ما که کریدور شرقی غربی است بحمدالله به اتمام رسید و امروز به منظور بهره برداری افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: برنامه وزارت راه و شهرسازی این است که مسیر جاده‌های اصلی که بار ترافیکی سنگین دارد به منظور بالا بردن راندمان سفر و ایمن سازی به بزرگراه تبدیل کند که بحمدلله در چند سال گذشته این کار پیوسته انجام شده است و امروز این 60 کلیومتر را به ترافیک باز کردیم.

وی افزود: اولویت بعدی ما این است که استان بوشهر را به شبکه ریلی کشور متصل کنیم که این پروژه در دست اجرا است و تعدادی از قطعات آن که اجرایی نشده هم امروز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اسلامی اضافه کرد: بحث‌های مربوط به بافت فرسوده و مسکن را در استان بوشهر با تعریف برنامه‌ای که شده شتاب می‌گیرد که توسعه راه‌ها و اتصال ریلی و هم تولید مسکن در این استان رونق بگیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13600

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.