• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اولین تور تعالی سازمانی در سال جاری با موضوع مدیریت فرآیند از شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) برگزار شد

  • کد خبر : 9650
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
اولین تور تعالی سازمانی در سال جاری با موضوع مدیریت فرآیند از شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) برگزار شد

0 (0) اولین تور تعالی سازمانی در سال جاری با موضوع مدیریت فرآیند ها، با حضور حدود 40 نفر از مدیران کل، معاونین، روسای گروه و کارشناسان مناطق و ستاد، 20 شهریورماه جاری در شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) برگزار شد. در بازدید مدیران و کارشناسان راه آهن از قسمت های مختلف شرکت […]

0
(0)

اولین تور تعالی سازمانی در سال جاری با موضوع مدیریت فرآیند ها، با حضور حدود 40 نفر از مدیران کل، معاونین، روسای گروه و کارشناسان مناطق و ستاد، 20 شهریورماه جاری در شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) برگزار شد.
در بازدید مدیران و کارشناسان راه آهن از قسمت های مختلف شرکت توگا، وکیلی مدیر تولید کارخانه توضیحات لازم را در ارتباط با نحوه تولید و مونتاژ توربین های صنعتی و گازی ارائه کرد. عظیمیان از اعضای گروه سیستم های شرکت توگا نیز به تشریح مدیریت فرآیندها در این شرکت پرداخت که کلیات طرح ریزی سیستم مدیریت فرآیند ها، سیر تکامل مدیریت فرآیندهای کسب و کار در شرکت توگا، مبانی تاثیرگذار بر شکل گیری و توسعه فرآیند ها، فرآیند های کلیدی و چگونگی همسویی فرآیند ها و استراتژی ها و نحوه جاری سازی و پایش فرآیند ها اهم موارد ارائه شده بود.
پاسخگویی به سوالات در ارتباط با تعالی سازمانی و مدیریت فرآیندها توسط اعضای گروه سیستم های شرکت توگا از دیگر برنامه های این تور بود.
لازم به ذکر است شرکت توگا در سال 81 تاسیس شده و در سال 82 مطالعات خود در زمینه تعالی را آغاز کرده است. اولین حضور این شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی مربوط به سال 85 بوده و این شرکت توانسته پس از گذشت 11 سال فعالیت در این حوزه، در سال قبل جایزه سیمین تعالی سازمانی را به خود اختصاص دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.