• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اولین درخواست طارمی از مسئولان پس از بازگشت از جام جهانی – تسریع در تکمیل پروژه راه آهن بوشهر

  • کد خبر : 6922
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۱۵
اولین درخواست طارمی از مسئولان پس از بازگشت از جام جهانی – تسریع در تکمیل پروژه راه آهن بوشهر

0 (0) به گزارش  ریل نیوز  مهدی طارمی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران که دیشب با استقبال پرشور مردم استان وارد بوشهر شد، در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: همه بازیکنان در رقابت‌های جام جهانی تمام عزم خود را برای پیروزی و کسب امتیاز جزم کردند. وی با اشاره به قطعی چند روزه آب […]

0
(0)

به گزارش  ریل نیوز  مهدی طارمی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران که دیشب با استقبال پرشور مردم استان وارد بوشهر شد، در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: همه بازیکنان در رقابت‌های جام جهانی تمام عزم خود را برای پیروزی و کسب امتیاز جزم کردند.

وی با اشاره به قطعی چند روزه آب برخی از شهروندان استان بوشهر، راه‌اندازی آب شیرین‌کن و برنامه ریزی صحیح را راه حلی برای مدیریت این بحران عنوان کرد و افزود: بی‌آبی مردم استان بوشهر با توجه به وجود ظرفیت عظیمی مانند دریای خلیج فارس زیبنده نیست.

بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به برخی از پروژه های نیمه کاره در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: پروژه راه آهن بوشهر می‌تواند تاثیر مثبتی در حوزه حمل و نقل و همچنین اقتصاد استان داشته باشد.

وی از مسئولین درخواست کرد تا نسبت به تسریع عملیاتی شدن این پروژه تلاش کنند و بیان داشت: تلاش صورت گرفته توسط مسئولین در استان بوشهر نادیده نمانده اما مردم این استان لایق بیش از این‌ها هستند.

منبع: فارس

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.