• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ايستگاه راه آهن اهواز به TOD تبديل مى شود

  • کد خبر : 1961
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
ايستگاه راه آهن اهواز به TOD تبديل مى شود

0 (0) عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستگاه راه‌آهن اهواز به یک ایستگاه TOD (توسعه حمل و نقل محور) تبدیل خواهد شد تا در آن ایستگاه یک مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری داشته باشیم. سعید رسولی اظهار کرد: کار بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن استان خوزستان در دستور کار راه‌آهن جمهوری اسلامی […]

0
(0)

عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستگاه راه‌آهن اهواز به یک ایستگاه TOD (توسعه حمل و نقل محور) تبدیل خواهد شد تا در آن ایستگاه یک مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری داشته باشیم.

سعید رسولی اظهار کرد: کار بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن استان خوزستان در دستور کار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در این زمینه ایستگاه اهواز در اولویت است.

وی افزود: ایستگاه مرکزی راه‌آهن در اهواز به یک ایستگاه TOD خواهد شد تا در آن ایستگاه یک مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری داشته باشیم.

عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدواریم با آغاز این عملیات که در راستای بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن در استان خوزستان است، ایستگاه اهواز به یکی از مجهزترین و بهترین ایستگاه‌های راه‌آهن ایران تبدیل شود.

رسولی عنوان کرد: از ابتدای دی ماه، قطار عادی اهواز به تهران که از عمر بالایی برخوردار است، بازنشسته و یک قطار چهار تخته لوکس جایگزین آن خواهد شد تا مسافران با آرامش و امنیت بیشتری در این محور تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای افزایش ظرفیت در محور ریلی جنوب، اجرای دوخطه اهواز – اندیمشک روزهای آخر خود را طی می‌کند و با اجرای آن شاهد افزایش ظرفیت در ناوگان ریلی در محور جنوب خواهیم بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.