• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید در سنگر کار خوب ایفای نقش کنیم

  • کد خبر : 14807
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید در سنگر کار خوب ایفای نقش کنیم

0 (0) مدیرکل راه‌آهن لرستان در دومین یادواره شهدای راه آهن لرستان گفت: اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید در سنگر کار خوب ایفای نقش کنیم رحمت رحمت‌نژاد گفت: همانطور که شهدا، جانبازان و ایثارگران در سنگرهای دفاع مقدس ایفای نقش کردند، امروز ما باید در سنگر کار و تلاش بتوانیم خوب ایفای نقش کنیم […]

0
(0)

مدیرکل راه‌آهن لرستان در دومین یادواره شهدای راه آهن لرستان گفت:

اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم باید در سنگر کار خوب ایفای نقش کنیم

رحمت رحمت‌نژاد گفت: همانطور که شهدا، جانبازان و ایثارگران در سنگرهای دفاع مقدس ایفای نقش کردند، امروز ما باید در سنگر کار و تلاش بتوانیم خوب ایفای نقش کنیم که شرمنده آنها نباشیم.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  رحمت رحمت‌نژاد مدیرکل راه‌آهن لرستان، امروز 9 اسفند ماه در دومین یادواره شهدای راه‌آهن دورود که در کانون امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اولین حقی که شهدا برگردن ما دارند، زنده نگه داشتن یاد و نامشان است.

وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا حداقل کاری است که در مقابل رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان انجام می‌دهیم.

مدیرکل راه‌آهن لرستان افزود: همانطور که شهدا، جانبازان و ایثارگران در سنگرهای دفاع مقدس ایفای نقش کردند و برگردن همه ما حق دارند، امروز ما هم باید در سنگر کار و تلاش بتوانیم خوب ایفای نقش کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

رحمت‌نژاد بیان کرد: کارکنان راه‌آهن لرستان با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که در این منطقه از راه‌آهن وجود دارد، با تمام توان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه آهن لرستان به عنوان گلوگاه، در راه آهن کشور محسوب می شود، اضافه کرد: همکاران ما توانستند یک دستاورد خاصی  را  در این  مدت داشته باشند، چه در حوزه حمل بار، چه در حوزه حمل مسافر  و چه در انجام  پروژه های ساختمانی و زیر بنایی.

مدیر کل راه آهن لرستان گفت: در زمینه حمل و نقل، تکلیفی بر عهده ما گذاشتند که به یاری خدا بخش عظیمی از این تکلیف محقق شد.

خاطرنشان می شود، در این مراسم از خانواده های 10 تن از شهدای راه آهن لرستان تجلیل به عمل آمد و به رسم یادبود هدایایی به آنها تقدیم شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.