• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ایجاد دسترسی جدید ایستگاه مسافربری راه آهن اشکذر

  • کد خبر : 25067
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
ایجاد دسترسی جدید ایستگاه مسافربری راه آهن اشکذر
با ایجاد پل زیرگذر جدید بر محور راه آهن و اقدام فوری شهرداری اشکذر در بستر سازی و آسفالت این مسیر در آینده ای نزدیک مردم شهرستان و سایر شهرهای هم جوار خواهند توانست از دسترسی مناسب به ایستگاه مسافربری بهره مند گردند.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، “سید مصطفی داودی ” مدیرکل راه آهن استان با “هادی هادی نسب” فرماندار اشکذر دیدار کرد.

در این جلسه که معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و شهردار اشکذر نیز حضور داشتند، فرماندار اشکذر از پیگیری های اداره کل راه آهن به جهت ایجاد پل زیرگذر جدید دسترسی شهروندان به ایستگاه راه آهن اشکذر با مشارکت فرمانداری و شهرداری تشکر و قدردانی نمود.

هادی نسب این پروژه را بعنوان یکی از طرح های اولویت دار شهرستان به جهت مطالبه مردمی دانست و افزود: از زمان حضور در شهرستان تمرکز را بر اجرایی کردن پروژه های مهم و اساسی از جمله تسریع در باند دوم دسترسی روستاهای رستاق به اشکذر، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) اشکذر، بیمارستان حضرت زینب کبری(س)، ایجاد مدارس جدید، تعریض جاده روستاهای بخش خضرآباد و چندین پروژه مهم دیگر گذاشته شده و انشالله طی سال آتی بسیاری از این موضوعات به بهره برداری خواهد رسید.

وی دسترسی موجود ایستگاه راه آهن اشکذر را نامناسب دانست و ابراز امیدواری کرد با ایجاد پل زیرگذر جدید بر محور راه آهن و اقدام فوری شهرداری اشکذر در بستر سازی و آسفالت این مسیر انشالله در آینده ای نزدیک مردم شهرستان و سایر شهرهای هم جوار خواهند توانست از دسترسی مناسب به ایستگاه مسافربری بهره مند گردند.

مدیرکل راه آهن استان نیز ضمن قدردانی از مشارکت مالی و پیگیری مجدانه فرماندار شهرستان اشکذر در اجرایی نمودن این پروژه گفت: انشالله با تداوم همکاری ایجاد نمازخانه، تعریض ایستگاه، تعمیر و مناسب سازی محل انتظار ایستگاه ادامه پیدا خواهد کرد تا شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف شهرستان باشیم.

سید مصطفی داودی ایستگاه اشکذر را در برنامه های توسعه ملی بعنوان یکی از ایستگاه های حیاتی حمل بار ریلی عنوان کرد و افزود: اعتبارات ملی جهت توسعه این محور مختص حمل بار ریلی اختصاص یافته است.

در این جلسه در خصوص ایجاد پل دوم جاده چرخاب، افزایش سهمیه مسافربری اشکذر به تهران و موضوعات مرتبط ریلی در شهرستان نیز بحث و تبادل نظر و تصمیمات مقتضی نیز اتخاذ شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25067

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.