• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ایجاد گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران

  • کد خبر : 11228
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
ایجاد گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران

0 (0) روزانه ۱۲ رام قطار فوق العاده  از تهران حرکت می‌کند ایجاد گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران زائران حسینی از گیت مخصوص ایستگاه راه‌آهن تهران  و به صورت روزانه با 12رام قطار فوق العاده ایام اربعین به مسیرهای مرزی می‌روند. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد […]

0
(0)

روزانه ۱۲ رام قطار فوق العاده  از تهران حرکت می‌کند

ایجاد گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران

زائران حسینی از گیت مخصوص ایستگاه راه‌آهن تهران  و به صورت روزانه با 12رام قطار فوق العاده ایام اربعین به مسیرهای مرزی می‌روند.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد مدیر کل راه آهن تهران بابیان این خبر و اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای سهولت دسترسی زائران به خدمات ریلی، گفت:  تدابیر ویژه‌ای برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی قطارهای مسافربری در استان تهران اتخاذ شده و به همین منظور، یک گیت خاص برای مسافران اربعین در ایستگاه تهران اختصاص یافته تا زائران دارای بلیت قطار اربعین به سهولت از آن تردد کنند.

وی تصریح کرد:با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راه آهن، نیروهای این ارگان برای مدت اعزام و پذیرش زائران به صورت اماده باش در آمده اند تا موضوعات امنیتی و انتظامی مسافران به صورت ویژه تامین شود.

هادی نژاد همچنین در رابطه با تعداد قطارهای فوق العاده ای که در مسیر جنوب پیش بینی شده است گفت:به صورت روزانه ر مسیرهای رفت و برگشت از ایستگاه تهران ۵ زوج قطار در مسیر تهران-کرمانشاه و یک روز درمیان یک زوج قطار مشهد کرمانشاه پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه روزانه ۴ قطار به سمت استان خوزستان حرکت می کرد که این قطارها را با  ظرفیت کامل در این ایام مورد بهره برداری قرار داده شده اند افزود: به تعداد گنجایش به قطارهای برنامه ای سالن اضافه شده است همچنین برای سهولت زائران نیز ۶ زوج قطار در مسیر تهران اهواز خرمشهر و یک قطار یک روز درمیان در مسیر مشهد خرمشهر پیش بینی شده است.

او ادامه داد: در ایستگاه راه اهن تهران برای اعزام اولین قطار اربعین به سوی مرز مراسم ویژه ای صورت گرفت که همراه با نوحه خوانی و معطر سازی فضا با یاد و نام شهدا بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.