• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ایران به جمع کشورهای تولید کننده ریل پیوست

  • کد خبر : 6337
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
ایران به جمع کشورهای تولید کننده ریل پیوست

0 (0) به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان،  محموله  ریل تولید شده در شرکت ذوب آهن اصفهان شامل 500 تن ریل U33 است که مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و کاملا منطبق با استاندارد اروپایی EN13674 است. شرکت فرانسوی بیرووریتاس به‌عنوان ناظر، ریل‌های تولیدشده در ذوب‌آهن را با آزمون‌های مختلف بررسی و تایید […]

0
(0)

به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان،  محموله  ریل تولید شده در شرکت ذوب آهن اصفهان شامل 500 تن ریل U33 است که مطابق با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و کاملا منطبق با استاندارد اروپایی EN13674 است.

شرکت فرانسوی بیرووریتاس به‌عنوان ناظر، ریل‌های تولیدشده در ذوب‌آهن را با آزمون‌های مختلف بررسی و تایید کرده است.

سیدرضا سادات حسینی مدیرکل راه‌آهن اصفهان اظهار داشت: تحویل نخستین محموله ریل ملی، نوید این را می‌دهد که دغدغه راه‌آهن ایران برای تأمین ریل رفع می‌گردد و این امر با افزایش تولید حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید ریل با استقبال راه‌آهن ایران همراه بوده  ، گفت: این سازمان به تعهدات خود در قبال ریل ملی عمل می‌کند تا گام مهمی در جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی برداشته شود.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان گفت: طبق برنامه ششم توسعه، خطوط راه‌آهن ایران باید به 25 هزار کیلومتر برسد و هر 10 کیلومتر نیاز به 500 تن ریل دارد این آمار نشانگر میزان زیاد ریل موردنیاز کشور است.

وی یادآور شد: تست ریل‌های تولید شده در ذوب‌آهن، مطابق یک‌روند کارشناسی صورت گرفته و قابل‌اطمینان است، کیفیت این محصولات پس از نصب بهتر مشخص می‌گردد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با ابراز خرسندی از به ثمر نشستن تلاش‌های این مجتمع عظیم صنعتی در جهت خودکفایی ایران در تولید ریل در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: توسعه حمل‌ونقل ریلی، یکی از نیازهای اساسی کشور است و در این بین تأمین ریل از اهمیت استراتژیک برخوردار است. در شرایط کنونی که با تحریم‌های ظالمانه طرف هستیم، تأمین ریل در داخل کشور، پشتیبانی بسیار مؤثری در جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی محسوب می‌گردد.

منصور یزدی زاده افزود: در امر تولید ریل، کیفیت نقش بسیاری دارد و ذوب‌آهن اصفهان از بدو تأسیس در مورد کیفیت محصولات خود حساسیت ویژه داشته است به همین دلیل هر محصولی در این شرکت تولیدشده، تبدیل به برند گردیده و مشتریان اطمینان ویژه‌ای به این محصولات دارند.

وی گفت: در تولید ریل نیز، رضایت مشتری برای ما حائز اهمیت فراوان است و بنابراین تولید ریل بر اساس جدیدترین استاندارد اروپایی EN13674 صورت گرفته و شرکت بیرووریتاس به‌عنوان ناظر خارجی این محصولات را تایید کرده است.

مدیرعامل ذوب‌آهن اظهار داشت: تیرآهن و میلگرد ذوب‌آهن اصفهان که از کیفیت بالایی برخوردار است و به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود در امنیت ساختمان و ریل ذوب‌آهن در امنیت حمل‌ونقل ریلی نقش دارند و بنابراین کیفیت برتر آن‌ها حائز اهمیت فراوان است.

وی با بیان اینکه تولید این ریل، 4 سال پیش‌بر اساس استانداردهای آن زمان بسیار ساده‌تر بود، گفت: تولید ریل‌بر اساس جدیدترین استاندار اروپایی بسیار سخت و پیچیده بود اما تحمل این سختی‌ها به تولید این کالای مهم و خودکفایی کشور می‌ارزد و خوشحالیم که امروز مشکلات تولید دیگر انواع ریل ازجمله UIC60 نیز برطرف شده و آمادگی لازم برای تولید انواع ریل وجود دارد.

یزدی زاده افزود: این شرکت با امکان تولید 400 هزار تن ریل در سال، قادر به تأمین کامل نیاز راه‌آهن جمهوری اسلامی به ریل هست و مازاد آن نیز صادر خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.