• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ایستگاه نواب به بیشینه بهره‌وری می‌رسد

  • کد خبر : 30310
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
ایستگاه نواب به بیشینه بهره‌وری می‌رسد
با افتتاح ورودی شرقی ایستگاه نواب، ظرفیت‌های بالقوه این ایستگاه فعال خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ورودی شرقی ایستگاه نواب طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. این ایستگاه که در خط ۷ مترو واقع شده است، طی سال ۱۳۹۶ به روی شهروندان گشوده شد که البته در آن زمان تنها دسترسی مسافران به ایستگاه تقاطعی خط ۲ میسر شده بود. حالا با افتتاح ورودی شرقی که در خیابان دامپزشکی، چهارراه رشید نرسیده به باغ ایرانیان واقع شده است، امکانات مفصلی از قبیل ساختمان اداری، سالن فروش بلیت، ۳ هواساز تونلی و نیم تونلی و ۱۰ رشته پله‌برقی، وارد مدار خدمات‌رسانی به شهروندان پایتخت خواهد شد.
ایستگاه نواب در تقاطع خطوط ۲ و ۷ متروی تهران، به دلیل عبور خط ۷ از زیر تونل توحید، یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های مترو بوده و در مجاورت تونل توحید و مراکز تجاری منطقه، در یکی از پر ترددترین نقاط پایتخت واقع شده است.
موقعیت مکانی، ظرفیت مسافرپذیری و نیز ماهیت تقاطعی ایستگاه نواب باعث شده که این ایستگاه در عرصه خدمت‌رسانی ناوگان ریلی به مسافران تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار شده و به طور میانگین روزانه به ۵۰ هزار نفر از شهروندان ارائه خدمت کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30310

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.