• امروز : شنبه - ۱۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 30 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ایستگاه های راه آهن گیلان و سالنهای قطار به طور مستمر ضدعفونی می شود

  • کد خبر : 25001
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
ایستگاه های راه آهن گیلان و سالنهای قطار به طور مستمر ضدعفونی می شود
مدیرکل راه‌آهن شمال 2 گفت: سالن قطارهای اعزامی از ایستگاه راه آهن رشت قبل از مسافرگیری و گند زدایی و ضد عفونی نمودن محوطه و ساختمان ایستگاه ها قبل و پس از اعزام قطارهای برای کاهش احتمال شیوع ویروس کرونا از روزهای آغازین هشدارهای وزارت بهداشت در دستور کار قرار گرفته و مستمر انجام می شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آریا ، غلامحسین ولدی اظهار داشت : تمامی بخش های ایستگاه شامل صندلی، نرده، سرویس‌های بهداشتی، کانتر و سایر سطوحی که امکان تماس مسافران با آن باشد، قبل و بعد از اعزام قطار های مسافربری ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا در ایستگاه راه آهن رشت یک دوره آموزشی توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با همین موضوع برای کارکنان راه آهن برگزار شد.

وی بیان کرد: در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی مباحث آموزشی مقابله با شیوع ویروس کرونا و اقدامات مراقبتی، نصب پوستر، بنرهای آموزشی در اماکن راه آهن انجام شده و فیلم های آموزشی در ایستگاه راه آهن رشت دربازه زمانی حضور مسافران تا حرکت قطار پخش می شود.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: پوسترهای مرتبط با راه های مقابله با بیماری کرونا در سالن های قطار مسافربری نصب شده است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری مذکور اقلام مراقبتی از قبیل ماسک و دستکش در میان کارکنان با توجه به ماهیت شغل افراد و ارتباط مستقیم با محیط های پرخطر به طور مکرر توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: مطابق دستورالعمل های ابلاغی به منظور کاهش ریسک شیوع بیماری، سیستم ساعت زنی در اداره کل راه آهن شمال ۲ حذف شد.

ولدی تصریح کرد: علاوه بر ساختمان ایستگاه ها، محوطه، میزکار و اماکن بهداشتی اداره کل جهت حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع به صورت مستمر ضد عفونی می شود.

قطار مسافربری به گیلان در دو مسیر رشت – تهران و بالعکس و رشت – مشهد و بالعکس به صورت روزانه مسافر جا به جا می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25001

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.