• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بارگیری ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن محموله در راه آهن یزد

  • کد خبر : 22324
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
بارگیری ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن محموله در راه آهن یزد
مدیر کل راه آهن یزد از بارگیری ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها طی ۸ ماهه سال جاری در این اداره کل خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی داودی ،مدیرکل راه آهن یزد گفت: طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از ۱۴ میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است.

او افزود: طی ۸ ماهه سال جاری، ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شده است.

مدیر کل راه آهن یزد گفت: مقدار ۳ میلیون و ۳۹۴ هزارتن محموله از قبیل سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به مشابه سال گذشته ۵.۶ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: اداره کل راه آهن یزد طی مدت مذکور، در تن کیلومتر بارخالص حمل شده با مقدار ۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ودر تن کیلومتر مبدا مقصد با مقدار ۵ میلیارد و ۷۶۲ میلیون به ثبت رسیده است

داوودی با اشاره به کاهش ترافیک جاده ای، تسهیل در حمل انبوه کالا‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای افزود: در جهت خدمت رسانی به تولید کنندگان و تسریع در حمل کالا‌های تولیدی در سال رونق تولید، اتصال شرکت فولادگستر در مجاورت شرکت فولاد یزد به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

مدیرکل راه آهن یزد گفت: پیش بینی می شود پس از اتصال شرکت به ناوگان ریلی، مقدار ۱۵۰ هزارتن حمل صورت پذیرد و در سال‌های آتی امکان افزایش آن تا ۶۰۰ هزارتن خواهد رسید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.