• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازديد مهندس رسولي عضو هیئت مدیره راه آهن ج.ا.ا و هیئت همراه از اداره كل راه آهن جنوب

  • کد خبر : 3951
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
بازديد مهندس رسولي عضو هیئت مدیره راه آهن ج.ا.ا و هیئت همراه از اداره كل راه آهن جنوب

0 (0) در سفر يك روزه که مهندس رسولي به همراه آقایان موسوی معاون مسافری راه آهن ، رجبی مدیر عامل شرکت رجا از اداره كل راه آهن جنوب داشتند بازدید از بخشهای مختلف این اداره کل را در دستور کار خود قرار دادند . در ادامه این سفر به منظور تعامل هرچه بیشتر و […]

0
(0)

در سفر يك روزه که مهندس رسولي به همراه آقایان موسوی معاون مسافری راه آهن ، رجبی مدیر عامل شرکت رجا از اداره كل راه آهن جنوب داشتند بازدید از بخشهای مختلف این اداره کل را در دستور کار خود قرار دادند . در ادامه این سفر به منظور تعامل هرچه بیشتر و استفاده از ظرفيتهاي موجود در بهبود روند اجراي كارها ، و عملكرد مناسب در مواقع ضروري با استاندار خوزستان ملاقات داشتند .
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن جنوب : مهندس درويش زاده در جلسه ي شورای اداری كه با حضور مهندس رسولي و هيات همراه برگزار شد ضمن عرض خير مقدم به ايشان، بازديد عضو هیئت مدیر راه آهن و معاونين مدیر عامل را بسيار مفيد و مثمر ثمر در رفع مشكلات نواحي دانستند. ايشان در ادامه به ارائه گزارشي ازعملكرد اداره كل راه آهن جنوب در سال 1396 پرداختند درويش زاده افزود ؛ در ناحيه جنوب به علت قدمت بالا و فرسودگي، مشكلات ساختمانى و خطي بسياري وجود داشت كه خوشبختانه در سالهاي اخير کارهای بسیار بزرگی انجام شده و همچنان ادامه دارد و امیدواریم که با مرتفع شدن این مشکلات هر چه بهتر به مردم عزیز خوزستان خدمت رسانی کنیم .
مهندس رسولي در اين جلسه ضمن تبریک جهت دریافت تندیس دو ستاره تعالی به از مديران و كاركنان ناحيه جنوب بيان كردند تمامي شاخص ها موجود در راه آهن بايد به دوشاخص افزايش بار و مسافر همراه با ارتقاء ايمني تبديل شوند.
عضو هيئت مديره راه آهن همچنین اظهار كرد: ايستگاه هاي راه آهن در تمام دنيا علاوه بر جابه جايي بار و مسافر، به عنوان نمادهاي هويت بخشی به شهر نقش آفريني میکنند و ايستگاههاي امروزي مراكز تجاري، اقامتي و تفريحي را نيز در خود جاي مي دهند، لذا تجهيز و توسعه ايستگاه هاي راه آهن در دستور كار راه آهن جمهوري اسلامي قرار دارد.که ایستگاه اهواز یکی از این ایستگاه ها میباشد که که طراحی و پرزنت آن انجام شده است.


رسولي افزود ؛راه آهن اراضي ارزشمندي دارد كه متاسفانه به صورت مناسبي اداره نمى شوند و در صورت مديريت درست اين اراضي ميتوان از آنها جهت بهبود وضعيت و حل مشكلات ناشي از كمبود اعتبار استفاده نمود .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.