• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سایت راه‌آهن تهران

  • کد خبر : 14108
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سایت راه‌آهن تهران

0 (0) با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره راه آهن انجام شد:بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سایت راه‌آهن تهران  عصر روز دوشنبه ۱۵ بهمن۹۷ اعضای کمیسیون عمران مجلس با همراهی مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره راه آهن از ایستگاه راه آهن تهران و پروژه های در دست اجرا بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی […]

0
(0)
با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره راه آهن انجام شد:
بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سایت راه‌آهن تهران
 
 عصر روز دوشنبه ۱۵ بهمن۹۷ اعضای کمیسیون عمران مجلس با همراهی مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره راه آهن از ایستگاه راه آهن تهران و پروژه های در دست اجرا بازدید کردند.
 به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، اعضای کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید از خطوط تبادلی ایستگاه راه آهن و متروی شهری تهران بازدید کردند.
در ادامه این رویداد، نمایندگان از کارخانجات اساسی تعمیرات واگن‌های قطارهای مسافری نیز بازدید داشتند.
بر پایه این گزارش، هدف از این بازدید، بررسی آخرین وضعیت سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط بخش دولتی و خصوصی به منظور افزایش ظرفیت ریلی در حوزه جابه جایی مسافر و حمل بار بود.
در حاشیه این رویداد سعید محمد زاده از حسن توجه نمایندگان مجلس به بخش ریلی تشکر و نمایندگان هم با تقدیر از اقدامات انجام شده، توجه بیشتر به این حوزه را همچون گذشته وعده دادند.
بر پایه این گزارش، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در ایستگاه مرکزی راه آهن تهران، از نزدیک درجریان اقدامات انجام شده در این ایستگاه قرار گرفتند و گفت‌وگوهایی نیز با مسافران و مردم داشتند.
گفتنی است رمپ اتصال مترو به ایستگاه راه آهن هم اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین پله برقی و نصب تاسیسات روشنایی، آماده بهره برداری خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.