• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون

  • کد خبر : 18751
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون
مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان وهیئت همراه با مدير كل ،معاون و رئیس بازرگانی اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ از ايستگاه و پايانه مرزي اينچه برون بازديد نمودند.
0
(0)

بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان وهیئت همراه با مدیر کل ،معاون و رئیس بازرگانی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ از ایستگاه و پایانه مرزی اینچه برون بازدید نمودند.

مهدی عبدالکریم زاده مدیر کل راه اهن شمال شرق ۲ در این بازدید گفت : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ همواره در راستای حمل و نقل ریلی در کریدور شمال جنوب قدمهای خوبی برداشته است و از افزایش مراودات تجاری ریلی ( صادرات ، ترانزیت و واردات ) از طریق این حوزه استقبال می نماید.

در حاشیه این بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان ضمن مشاهده آخرین وضعیت حوزه ریلی ایستگاه و پایانه اینچه برون گفت : ایستگاه و پایانه اینچه برون یکی از تاثیر گذار ترین ایستگاههای ریلی و تجاری حوزه شمال ایران است که با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده در این منطقه شرکتهای تجاری به نحو مطلوبی می توانند از پتانسیلهای ریلی در افزایش مبادلات حمل و نقلی و محمولات و کالاهای خود استفاده نمایند.

وی در ادامه حمایت دو کشور از حوزه ریلی و شرکتهای فعال تجاری را لازمه مراودات تجاری عنوان کرد ونسبت به همکاری دوجانبه تاکید کرد.

لازم به ذکر است که مسیر ریلی اینچه برون استان گلستان یکی از خطوط ترانزیتی کشور است و شبکه‌های راه‌آهن شمال را به خط آهن کشورهای همسایه حاشیه دریای خزر متصل می‌کند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.