• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید سرزده وزیر صنعت از شرکت واگن سازی پارس

  • کد خبر : 12511
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
بازدید سرزده وزیر صنعت از شرکت واگن سازی پارس

0 (0) روز گذشته انجام شد؛ بازدید سرزده وزیر صنعت از شرکت واگن سازی پارس وزیرصنعت، صنعت و معدن در ادامه سفر خود به اراک بصورت سرزده از شرکت واگن سازی پارس بازدید و از روند فعالیت این شرکت اظهار رضایت کرد. به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، […]

0
(0)

روز گذشته انجام شد؛
بازدید سرزده وزیر صنعت از شرکت واگن سازی پارس
وزیرصنعت، صنعت و معدن در ادامه سفر خود به اراک بصورت سرزده از شرکت واگن سازی پارس بازدید و از روند فعالیت این شرکت اظهار رضایت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در ادامه سفر یکروزه خود به اراک بصورت سرزده از شرکت واگن سازی پارس بازدید کرد.

در این بازدید که نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه ایشان را همراهی می کردند از خطوط تولید این شرکت بازدید کرده و در دیداری صمیمی با کارگران خط تولید بر تولیدات ایرانی و ممنوعیت واردات تاکید کردند.

«محمدرضا مختاری»، مدیر عامل شرکت واگن سازی پارس، نیز در جریان این بازدید خبر از امضای قرارداد ساخت ۶۶ واگن مسافربری بین شرکت مسافربری رجا و این واحد مادرتخصصی ریلی داده و ارزش ریالی این قرارداد برای هر یک از واگن های مسافربری در این قرارداد را بیش از ۶۲ میلیارد ریال برآورد کرد.

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه این سفر یک روزه با حضور در گلزار شهدی اراک با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

رضا رحمانی و هیات همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس با خانواده های معظم شهدا دیدارکرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.