• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید عضو هیات مدیره راه آهن از کارخانه ایریکو + عکس ها

  • کد خبر : 8326
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
بازدید عضو هیات مدیره راه آهن از کارخانه ایریکو + عکس ها

0 (0) بازدید عضو هیات مدیره راه آهن از کارخانه ایریکو + عکس ها عضو هیات مدیره و برخی از مدیران راه آهن، صبح دوشنبه ۱۵ مرداد از کارخانه ایریکو بازدید و در جریان همکاری این شرکت با راه آهن قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی عضو هیات مدیره […]

0
(0)

بازدید عضو هیات مدیره راه آهن از کارخانه ایریکو + عکس ها

عضو هیات مدیره و برخی از مدیران راه آهن، صبح دوشنبه ۱۵ مرداد از کارخانه ایریکو بازدید و در جریان همکاری این شرکت با راه آهن قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن، ضمن بازدید از قسمت های مختلف این کارخانه (ساخت داخل، سالن بوژی، کار بادی، رنگ، تزئینات و … ) با محمدمهدی حسن نژاد مدیرعامل کارخانه ایریکو دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار حسن نژاد در مورد هر بخش توضیحات لازم را ارائه داد و در حین بازدید، دو طرف به بررسی مسائل مورد توجه پرداختند.
همچنین در این بازدید یک دستگاه ریل باس آماده تحویل این شرکت در حضور رسولی و هیئت همراه تست شد.
به دنبال این دیدار، عضو هیات مدیره راه آهن با کارکنان شرکت ایریکو دیدار و در سخنانی ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و پیگیری اهداف اقتصاد مقاومتی، از زحمات و تلاش‌های کارکنان این شرکت در این زمینه، تشکر و قدردانی کرد.
رسولی در این سفر بازدید از ایستگاه راه‌آهن زنجان و شرکت در شورای اداری استان را در برنامه های خود دارد.

گفتنی است در این سفر موسوی معاون مسافری، نصرت نظامی معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن و خدایی مدیرکل راه آهن شمال‌غرب و جمعی از مدیران راه آهن، رسولی را همراهی می‌کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.