• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

بازدید مدیرعامل از ایستگاه راه آهن تهران و ساختمان شهید کلانتری / گزارش تصویری

  • کد خبر : 16878
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
بازدید مدیرعامل از ایستگاه راه آهن تهران و ساختمان شهید کلانتری / گزارش تصویری

0 (0) بازدید مدیرعامل از ایستگاه راه آهن تهران و ساختمان شهید کلانتری معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن در بازدید از عملیات بازسازی ساختمان شهید کلانتری راه آهن و گفت و گو با مسافران در ایستگاه راه آهن تهران، مسایل و مشکلات مسافران را بررسی کرد. به گزارش روابط عمومی راه آهن […]

0
(0)

بازدید مدیرعامل از ایستگاه راه آهن تهران و ساختمان شهید کلانتری

معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن در بازدید از عملیات بازسازی ساختمان شهید کلانتری راه آهن و گفت و گو با مسافران در ایستگاه راه آهن تهران، مسایل و مشکلات مسافران را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران،« سعید رسولی» در این بازدید در جریان روند عملیات بازسازی ساختمان شهید کلانتری در میدان راه آهن قرار گرفت که در حال حاضر روند بازسازی این ساختمان در ۱۸ هزار مترمربع در دست اقدام است.
به گفته مدیر عامل راه آهن؛ برای تسهیل تردد مسافران از ایستگاه تهران به مناطق مختلف پایتخت، تونلی زیرزمینی در دست آماده سازی است تا با اتصال آن به ایستگاه مترو میدان راه آهن مسافران بتوانند به سهولت با مترو سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.
در بازدید مذکور، مسافران، کارکنان ایستگاه تهران و برخی از رانندگان شاغل در مجموعه راه آهن مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند که دستورات لازم برای پیگیری های بیشتر و رفع مشکلات مطرح شده، توسط وی صادر شد.
لازم به ذکر است در این بازدید که علاوه بر ساختمان شهید کلانتری و ایستگاه مسافری تهران، سکوهای حمل بار و مسافر نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند، قائم مقام مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران کل راه آهن، معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.
ساختمان شهید کلانتری راه آهن در سال ۱۳۱۸ ساخته شده و پس از ۷۰ سال بازسازی این ساختمان در دست اقدام قرار گرفته تا پس از اتمام عملیات بازسازی آن، بخشی از ستاد مرکزی راه آهن در این ساختمان مستقر شود.
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر است عملیات بازسازی این ساختمان در ضلع شمال غرب میدان راه آهن تهران، در ۸ ماه به پایان برسد و در راستای انجام ماموریت های شرکت راه آهن از جمله تشکیل شرکت قطار حومه ای و سایر واحدهای دیگر مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.
پیشتر رسولی طی نامه ای از قائم مقام راه آهن خواسته بود قرارداد اجاره ساختمان های استیجاری لغو و از اماکن ملکی راه آهن استفاده به عمل آید.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.