• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید نماینده مردم زنجان وطارم، فرماندار و جمعی از مسئولین زنجان از پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین

  • کد خبر : 4730
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
بازدید نماینده مردم زنجان وطارم، فرماندار و جمعی از مسئولین زنجان از پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین

0 (0) بازدید نماینده مردم زنجان وطارم، فرماندار و جمعی از مسئولین زنجان از پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب به اتفاق دکتر وقفچی نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مهندس عسگری فرماندار زنجان، دکتر حقیقی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین استان، […]

0
(0)

بازدید نماینده مردم زنجان وطارم، فرماندار و جمعی از مسئولین زنجان از پروژه خط دوم راه آهن زنجان- قزوین

مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب به اتفاق دکتر وقفچی نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مهندس عسگری فرماندار زنجان، دکتر حقیقی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین استان، صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱/۳۰ از پروژه خط دوم زنجان_قزوین (حدفاصل ایستگاه های زنجان_سلطانیه ) بازدید، که در هر مورد توضیحات لازم از طرف مهندس خدائی ارائه گردید.

در ادامه در نشستی که با حضور نمایندگان شوراهای روستایی دهستان بناب (۳۳ روستا) انجام پذیرفت، مشکلات این عزیزان بررسی و در زمینه رفع آن دستورات لازم صادر گردید.
قابل ذکر است که اهالی روستاهای: سایان ، دیزج آباد و بناب در خصوص اجرای پروژه دو خطه و آسیب های وارده به منازل آنها اظهار نارضایتی نموده و در دیزج آباد از ادامه پروژه ممانعت بعمل آوردند که با تشریک مساعی مقرر شد ضمن رعایت مشخصات فنی پروژه، تصمیمات لازم در خصوص ادامه فعالیت پیمانکاران پروژه اتخاذ گردد.

در پایان دکتر وقفچی و مهندس عسگری و سایر مسئولین بازدید کننده ضمن اظهار خرسندی از میزان سرعت پیشرفت پروژه، از پیگیری ها و مساعدتهای مدیر کل راه آهن شمالغرب تقدیر و تشکر نمودند.
مهندس خدائی نیز متقابلا با قدردانی از حضور مسئولین و بازدید آنان از پروژه خط دوم راه آهن زنجان_قزوین و بررسی مشکلات حاشیه نشینان خطوط، تامین مصالح زیر سازی را یکی از مشکلات اساسی این پروژه عنوان و از مسئولین درخواست نمودند که در این ارتباط همکاریهای لازم را با پیمانکاران پروژه بعمل آورند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.