• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

باز هم عکس سلفی با قطار / جزئیات جدید از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار

  • کد خبر : 14084
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
باز هم عکس سلفی با قطار / جزئیات جدید از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار

0 (0) رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوییه مطرح کرد باز هم عکس سلفی با قطار / جزئیات جدید از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان جزئیات جدیدی از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار مطرح کرد.  به گزارش خبرگزاری فارس، اویس ریاحی رییس دادگاه […]

0
(0)

رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوییه مطرح کرد

باز هم عکس سلفی با قطار / جزئیات جدید از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار

رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان جزئیات جدیدی از حادثه مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اویس ریاحی رییس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان با تشریح آخرین جزئیات مرگ جوان رفسنجانی بر اثر برخورد با قطار اظهار کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و در صورتی که تخلفی صورت گرفته باشد با عاملان حادثه برخورد قاطع، خواهد شد.

وی افزود: موضوع جهت تعیین میزان درصد تقصیر طرفین به هیات تخلفات راه آهن ارسال شده است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

رییس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ۵ جوان برای تفریح و گرفتن عکس سلفی به روی ریل قطار احمدآباد بخش کشکوییه می‌روند که پس از نزدیک شدن قطار، لوکوموتیوران با بوق‌های متعدد و علامت‌های هشدار آنان را مطلع می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با هشدار‌ها و علامت‌های لوکوموتیوران، ۴ نفر از روی ریل کنار می‌روند، اما متأسفانه یک جوان ۲۸ ساله که بر روی دوربین خود متمرکز بود لحظه آخر متوجه نزدیک شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می‌کند و متاسفانه روی ریل می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد کشکوییه بیش از حد مجاز بوده است و علیرغم اینکه امکان توقف داشته؛ متاسفانه ترمز نکرده است.

ریاحی با اشاره به اینکه این حادثه در حریم ایستگاه اتفاق افتاده است و آن منطقه محصور نبوده و نگهبانی هم حضور نداشته است، بیان داشت: در همان ساعات اولیه حادثه، تحقیقات ماجرا آغاز و در صورتی‌که تخلفی صورت گرفته باشد با قاطعیت برخورد خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.