• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

راه آهن تاکنون قهرمانان ورزشی بزرگی را تقدیم جامعه کرده است

  • کد خبر : 27428
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
راه آهن تاکنون قهرمانان ورزشی بزرگی را تقدیم جامعه کرده است
مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه نام باشگاه ورزشی راه آهن به نام شهدای راه آهن مزین شده است، گفت: باشگاه ورزشی راه آهن تاکنون قهرمانان و اسطوره های ورزشی بزرگی را تقدیم جامعه کرده است.
0
(0)

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «سعید رسولی» در مراسم گرامیداشت مرحوم پرویز ابوطالب سر مربی اسبق تیم فوتبال باشگاه راه آهن و تیم ملی فوتبال ایران که با حضور پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در مجموعه ورزشی راه آهن برگزار شد، افزود: تلاش ما در شرکت راه آهن این است که از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی به صورت بهینه استفاده شود.
معاون وزیر راه وشهرسازی یادآورشد: ورزش همگانی پلی است برای رسیدن به ورزش قهرمانی و هنوز هم در راه آهن جمهوری اسلامی ایران قهرمانان و مدال آوران زیادی در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند.
رسولی با بیان اینکه ورزش یکی از نیازهای ضروری بشر و جامعه سالم است، تاکید کرد: آنچه که مسلم است توسعه ورزش همگانی به سلامت جامعه کمک می کند و توسعه ورزش در شرکت راه آهن با رعایت قوانین و مقررات در دستور کار و برنامه ریزی قرار گرفته است.
مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: در گذشته راه آهن ورزشکاران ارزشمندی داشته که زمینه اعتلای ورزش ملی را فراهم کرده اند و مرحوم پرویز ابوطالب از جمله مربیان ارزشمند این باشگاه ورزشی بود که قهرمانان بزرگی را در فوتبال تربیت کرد.
شایان ذکر است همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم پرویز ابوطالب، با حضور پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه راه آهن، مجموعه بدنسازی، زمین چمن طبیعی و مهمانسرای برگزاری اردوهای ورزشی در باشگاه ورزشی راه آهن با حضور مدیرعامل راه آهن به بهره برداری رسید.
همزمان با بهره برداری از این طرح های ورزشی، مراسم گرامیداشت مرحوم پرویز ابوطالب سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی باشگاه راه آهن با حضور پیشکسوتان، بازیکنان سابق فوتبال و علاقمندان این رشته ورزشی در باشگاه راه آهن در اکباتان برگزار شد.
مرحوم پرویز ابوطالب سرمربی اسبق باشگاه فوتبال راه آهن که روز ۲۰ خرداد ماه سال جاری در سن ۷۸ سالگی درگذشت، سال ها به عنوان بازیکن و مربی توانست در فوتبال ایران خدمات ارزنده ای از خود به یادگار بگذارد.
ابوطالب علاوه بر حضور در تعداد زیادی از مسابقات ملی به عنوان بازیکن فوتبال، سالها در کسوت مربیگری نیز در تیم های باشگاهی راه آهن و استقلال تهران، در راستای اعتلای ورزش فوتبال ایران انجام وظیفه کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27428

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.