• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

با هدف اطلاع رسانی دقیق حرکت قطارها: سامانه پیامکی تعاملی قطارهای حومه ای راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 10351
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
با هدف اطلاع رسانی دقیق حرکت قطارها:  سامانه پیامکی تعاملی قطارهای حومه ای راه‌اندازی شد

0 (0) با هدف اطلاع رسانی دقیق زمان حرکت قطارهای حومه ای، سامانه پیامکی تعاملی برای مسافران راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون مسافری راه آهن با اعلام این خبر گفت: سامانه پیامکی 3000300 برای اطلاع رسانی دقیق به مسافران قطارهای حومه ای راه اندازی شد و مسافران می‌توانند […]

0
(0)

با هدف اطلاع رسانی دقیق زمان حرکت قطارهای حومه ای، سامانه پیامکی تعاملی برای مسافران راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون مسافری راه آهن با اعلام این خبر گفت: سامانه پیامکی 3000300 برای اطلاع رسانی دقیق به مسافران قطارهای حومه ای راه اندازی شد و مسافران می‌توانند با عضویت دراین سامانه (ارسال عدد صفر به سامانه پیامکی)، از اخبار و تغییرات احتمالی برنامه حرکت قطار مسیر مورد نظر خود مطلع شوند.
میر حسن موسوی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مسافران قطارهای حومه ای، روزانه و مستمر هستند و از قبل بلیط تهیه نمی‌کنند، این نیاز را دارند تا از بروز تغییرات فصلی، احتمالی و لغو برنامه های حرکت قطارهای حومه ای اطلاع داشته باشند.
وی ادامه داد: مسافران قطارهای حومه‌ای برای اطلاع ازجزئیات بیشتر می‌توانند به سایت قطارهای حومه ای به آدرس www.commuterrail.rai.ir مراجعه و اطلاعات دقیق‌تر را به صورت لحظه ای دریافت کنند.
گفتنی است سیاست کلی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تثبیت برنامه حرکت قطارها وعدم تغییر دربرنامه حرکت قطارهای حومه ای است؛ اما به دلایل متعددی برخی تغییرها در برنامه حرکت قطارها ناگزیر است.دلایلی مانند تغییرات فصل و تغییر افق نماز، حرکت قطارهای حومه ای را که به صورت مشترک از شبکه ریلی استفاده می کنند متاثر می سازد و یا در مواردی که مسدودی خط و حادثه ای موردی اتفاق می افتد، اجبار به تغییر برنامه حرکت قطارها وجود دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.