• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی در پایانه مرزی رازی خوی

  • کد خبر : 29312
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی در پایانه مرزی رازی خوی
وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان غربی تاکید کرد: با وجود تحریم های سنگین دشمنان فعالیتهای توسعه ای و محرومیت زدایی در کشور ادامه دارد
0
(0)

به گزارش  ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به آذربایجان غربی گفت: در این استان تنوعی از پروژه‌های عمرانی در مرزهای استان آذربایجان غربی با دیگر کشورها را داریم. مرزی بودن استان باعث شده است تا در جهت توسعه تبادلات تجاری و ترانزیتی ظرفیت‌سازی کنیم و راه‌های دسترسی به آنها را گسترش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ارتباطات مرزی در پایانه‌های بازرگان، رازی، پلدشت، سرو و تمرچین جریان دارد و ارتقای راه‌های دسترسی به پنج پایانه را پیگیر هستیم.

اسلامی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی رازی در صادرات و ترانزیت کالا بیان کرد: استفاده از ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی در پایانه مرزی رازی اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در توسعه راه‌های مواصلاتی از جمله کریدور بزرگراهی غرب کشور به همت مدیران مربوطه و پیمانکاران دستاوردهای خوبی رقم خورده است.

اسلامی با اشاره به اینکه توسعه راه ها همچنان در اولویت این وزارت خانه است افزود: با وجود محدودیت های مالی بخاطر تحریم های دشمن، فعالیتهای توسعه ای و محرومیت زدایی تعطیل نشده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29312

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.