• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برای حفظ همدلی وهم افزایی درخانواده بزرگ راه آهن باید از نگاه بخشی و صنفی پرهیز کنیم

  • کد خبر : 16925
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
برای حفظ همدلی وهم افزایی درخانواده بزرگ راه آهن باید از نگاه بخشی و صنفی پرهیز کنیم

0 (0) مدیرعامل راه آهن: برای حفظ همدلی وهم افزایی درخانواده بزرگ راه آهن باید از نگاه بخشی و صنفی پرهیز کنیم مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان راه‌آهن و خانواده آنان همواره از از نظر شان و منزلت در جایگاه بالایی قرار دارند و برای حفظ همدلی وهم افزایی در خانواده […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن: برای حفظ همدلی وهم افزایی درخانواده بزرگ راه آهن باید از نگاه بخشی و صنفی پرهیز کنیم

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان راه‌آهن و خانواده آنان همواره از از نظر شان و منزلت در جایگاه بالایی قرار دارند و برای حفظ همدلی وهم افزایی در خانواده بزرگ راه آهن باید از نگاه بخشی و صنفی پرهیز کنیم.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، «سعید رسولی» در نشست با نمایندگان مجمع بهره برداری کارکنان راه آهن،
با بیان اینکه نباید اجازه دهیم نگرش صنفی در راه‌آهن موجب کاهش بهره وری و اثر بخشی شود، تصریح کرد: در صورتی که در خانواده بزرگ راه آهن هرکسی خود را مقدم بداند همه ما ضرر می کنیم، لذا برای توسعه و پیشرفت صنعت حمل و نقل ریلی کشور همه ما با صمیمیت و همدلی باید دست به دست بدهیم تا بتوانیم به اهداف توسعه راه‌آهن دست پیدا کنیم.

مدیرعامل راه آهن بیان کرد: بدون تردید همه فعالان عرصه صنعت حمل و نقل ریلی جزو خانواده بزرگ راه آهن هستند و در دوره جدید نگاه ما به غیر سرمایه انسانی داخل راه‌آهن است و انشاالله با وجود این نیروی عظیم در راه آهن سال پیش رو می تواند، سال استفاده بیشتر از فرصت ها باشد.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: حساسیت و اهمیت کارها در صنعت حمل و نقل ریلی سبب شده، از دیر باز نظم و انضباط در راه‌آهن سرآمد امور باشد و ما مکلفیم نظم و ترتیب را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

رسولی اظهارداشت: رعایت نظم و انضباط در راه آهن همواره مورد توجه جدی است و ما در تلاش هستیم با استفاده از تجربه و کمک همکاران متخصص و مومن برنامه های توسعه صنعت حمل و نقل ریلی کشور را با قدرت به پیش ببریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای استفاده از تجربه همکاران بازنشسته و همکاران سابقه دار پیشنهاد ما تشکیل انجمن خبرگان حمل و نقل ریلی است تا بتوانیم با استفاده از نقطه نظرات و تجربیات گرانسنگ علاقمندان در این حوزه شرایط لازم را برای توسعه صنعت حمل و نقل ریلی در کشور فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن در پایان خواستار استمرار برگزاری این نشست ها با خبرگان، بازنشستگان و کارکنان راه‌آهن شد و گفت: استمرار این نشست‌های صمیمی سبب خواهد شد تا بتوانیم با اعتماد بیشتری به یکدیگر و هم افزایی و استفاده از نقطه نظرات بدنه متخصص و دلسوز راه آهن ، وظایف خود را خوبی انجام و مشکلات پیش رو را با استفاده از توانمندی های نیروی انسانی خود برطرف کنیم.

در ادامه این نشست یکی از همکاران سیر و حرکت اظهارداشت: راه آهن در کشورمان بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد و همکاران قدیمی ما در این عرصه می توانند برای حل بسیاری از مشکلات مشورت‌هایی خوبی را به مدیران راه آهن ارائه دهند.

وی یادآورشد: درصنعت حمل و نقل ریلی ایران و بسیاری از کشورهای جهان، کسب تجربه به صورت استاد و شاگردی بوده است و این روند تا کنون نیز در راه آهن ایران ادامه پیدا کرده است تا بتوانیم به خوبی از تجربه افراد در این بخش استفاده بکنیم.

این همکار سیر و حرکت بر حفظ و رعایت مسائل زیست محیطی در اطراف خطوط ریلی و ایستگاه های راه آهن تاکید کرد و گفت: هر زمان مدیران راه‌آهن نیازمند مشاوره در اموری باشند همکاران با سابقه تجربه خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار آنان قرار می دهند تا با همفکری و همکاری مسائل و مشکلات صنعت حمل و نقل ریلی برطرف شود.

در پایان این نشست برخی از دیگری از همکاران ترافیک و سیر حرکت مسایل و مشکلات خود را در زمینه های حقوق و دستمزد، نیازهای کارکنان، وضعیت تردد کارکنان راه آهن در مناطق مختلف برای انجام وظیفه در ایستگاه های بین شهری و سایر مسایل پرسنلی را مطرح و در جمعبندی توسط مدیر عامل راه آهن مقرر شد موضوعات مطرح شده توسط معاونین ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه گزارش شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.