• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برخورداری کلیه ادارات و ساختمان‌های شرکت راه‌آهن از خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری‌اطلاعات

  • کد خبر : 9712
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
برخورداری کلیه ادارات و ساختمان‌های شرکت راه‌آهن از خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری‌اطلاعات

0 (0) از سوی دفتر فن آوری ارتباطات و اطلاعات اعلام شد: برخورداری کلیه ادارات و ساختمان‌های شرکت راه‌آهن از خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری‌اطلاعات به منظور استفاده مطلوب از ابزارهای نظام خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری اطلاعات (IT IL) و پیاده سازی آن، میز خدمت از سوی دفتر فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات طراحی شده است. به […]

0
(0)

از سوی دفتر فن آوری ارتباطات و اطلاعات اعلام شد:

برخورداری کلیه ادارات و ساختمان‌های شرکت راه‌آهن از خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری‌اطلاعات


به منظور استفاده مطلوب از ابزارهای نظام خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری اطلاعات (IT IL) و پیاده سازی آن، میز خدمت از سوی دفتر فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات طراحی شده است.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، میز خدمت به شکل درگاهی طراحی شده تا به شکل مکانیزه درخواست‌های سرویس را جمع‌آوری و مدیریت کرده و با ارائه به کارشناسان مرتبط، خدمات مطلوب را در اختیار کاربران قرار دهد.
در این سیستم( Help Desk) خدمات به کارکنان و رابطان IT بر اساس نقشی که برای آنها در محل کار تعریف شده است، ارائه می‌شود، به نحوی که درخواست‌های کاربران ثبت شده و درخواست از سوی کارشناس IT مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خدمت مورد نیاز به کاربران ارائه خواهد شد.
همچنین در برخی از ادارات نیز بنا به درخواست اداره مورد نظر، این درخواست‌ها به رابط IT بخش به نام کاربر ارائه و از سوی کارشناس IT ممیزی شده و به دفتر فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات ارائه می‌شود .
در سامانه( Help Desk) خدمات توسعه، نصب، درخواست و رفع اشکال نرم افزار، سخت‌افزار، شبکه را ارائه کرده و سرویس‌های سازمانی مانند اینترنت، ایمیل سازمانی و مدیریت سطوح دسترسی را پشتیبانی می‌کند.
از جمله مزایای راه اندازی این سامانه، مدیریت درخواست ها، تسریع در پاسخگویی و افزایش دانش ضمنی سازمانی در حوزه IT است.
گفتنی است دفتر فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات توسعه این سامانه را بر عهده داشته داشته و از سوی این دفتر به کلیه رابطان IT بخش‌های مختلف سازمان، آموزش‌های لازم برای استفاده از این سیستم داده شده است . همچنین فایل آموزشی – تصویری این سامانه برای رابطان IT و کاربران مهیا شده است.
این سامانه از تیرماه امسال در فاز اول برای کلیه ادارات و ساختمانهای شرکت راه آهن تهران عملیاتی شده و قرار است در فاز بعدی کلیه مناطق راه آهن از خدمات این سیستم برخوردار شوند.

به منظور استفاده مطلوب از ابزارهای نظام خدمات یکپارچه مدیریت فن‌آوری اطلاعات (IT IL) و پیاده سازی آن، میز خدمت از سوی دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات طراحی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.