• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

بررسی روند توسعه ریلی استان خوزستان

  • کد خبر : 12487
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
بررسی روند توسعه ریلی استان خوزستان

0 (0) در قالب بازدید عضو هیات مدیره انجام شد: بررسی روند توسعه ریلی استان خوزستان عضو هیئت مدیره راه آهن و تیم همراه در کنار مدیر بخش حمل و نقل سازمان بهینه سازی سوخت،  روز چهارشنبه ۱۴ آذر۹۷ بازدیدهایی از ایستگاه راه آهن اهواز و طول مسیر ایستگاه کارون و ایستگاه قدس داشتند. به […]

0
(0)
در قالب بازدید عضو هیات مدیره انجام شد:

بررسی روند توسعه ریلی استان خوزستان
عضو هیئت مدیره راه آهن و تیم همراه در کنار مدیر بخش حمل و نقل سازمان بهینه سازی سوخت،  روز چهارشنبه ۱۴ آذر۹۷ بازدیدهایی از ایستگاه راه آهن اهواز و طول مسیر ایستگاه کارون و ایستگاه قدس داشتند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی عضو هیئت مدیره راه آهن کشور همراه با ساسان کاظمی نژاد مدیر بخش حمل و نقل سازمان بهینه سازی سوخت، در این سفر کاری در استانداری خوزستان هم با استاندار، تشکیل جلسه دادند.
بر اساس این گزارش، این جلسه در استانداری خوزستان با حضور استاندار، رئیس شورای شهر، شهردار، ریاست منطقه آزاد اروند، فولاد خوزستان و اتاق بازرگانی برقرار شد و موضوعات متنوعی به بحث و تبادل نظر گذارده شد.
طرح های توسعه راه آهن در اهواز، خط راه آهن خرمشهر به سربندر، شلمچه به بصره،TOD ایستگاه راه آهن اهواز و پروژه اتصال پتروشیمی مسجد سلیمان در این نشست بررسی شد.
اتصال فولاد شادگان و فولاد خوزستان به شبکه ریلی، موضوعات مرتبط با ایستگاه راه آهن اهواز، روند بندر خشک اندیمشک
فولاد الوند و شهید جهان آرا هم دیگر موضوعات مطروحه بود.
گفتنی است در این برنامه کاری، مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی، نوراله بیرانوند معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل، میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن، امیر بهادرعبدالمحمدی مدیرکل ساختمان تاسیسات، لیلا موسوی مدیر کل سرمایه گذاری و و اقتصاد حمل و نقل و عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب نیز حضور داشتند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.