• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بررسی کلیات محورهای همکاری میان راه آهن و اورژانس

  • کد خبر : 5715
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
بررسی کلیات محورهای همکاری میان راه آهن و اورژانس

0 (0) با حضورمعاون مسافری راه آهن و نمایندگان اورژانس برگزار شد؛ بررسی کلیات محورهای همکاری میان راه آهن و اورژانس   کلیات محورهای همکاری میان راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان اورژانس کشور برای خدمت رسانی در سوانح و حوادث غیر مترقبه ، در جلسه ای با حضور معاون مسافری راه آهن و […]

0
(0)

با حضورمعاون مسافری راه آهن و نمایندگان اورژانس برگزار شد؛

بررسی کلیات محورهای همکاری میان راه آهن و اورژانس

 

کلیات محورهای همکاری میان راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان اورژانس کشور برای خدمت رسانی در سوانح و حوادث غیر مترقبه ، در جلسه ای با حضور معاون مسافری راه آهن و نمایندگان دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میر حسن موسوی با اشاره اینکه این جلسه، به دنبال برگزاری نشستی میان حسن نوری معاون سازمان اورژانس کشور و سعید محمد زاده مدیرعامل راه آهن درباره نحوه اطلاع رسانی سوانح ، واگنهای امدادی و استقرار اورژانس در ایستگاههای راه آهن برگزار شده است، گفت : در نشست یاد شده مشکلات و اقدامات دو طرف در گذشته مرور و قرار شد برای بررسی موانع پیش روی همکاری دو طرف جلسات تخصصی برگزار شود.
وی افزود: همچنین مدیرعامل راه آهن و معاون عملیات اورژانس کشور ایده های جدیدی برای ادامه این همکاری ارائه کردند که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه مشخصاً در آن جلسه بحث استقراراورژانس درایستگاه ها، راه اندازی و تجهیز ۱۰ آمبولانس واگن ، مدیریت و دستورالعمل نحوه اطلاع رسانی در باره بحران و سوانح ریلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: درجلسه امروز ضمن بررسی موافقتنامه تنظیم شده، موانع و موارد اضافه شده بر آن و نحوه برگزاری جلسات آتی را بررسی کرده و با مروری برتعهدات دو طرف برای تنظیم تفاهم کلی به نتیجه خواهیم رسید.
وی با ابراز امیدواری از اینکه همکاری دو طرف موجب خدمت رسانی بیشتر به مردم کشور خواهد شد، تصریح کرد: در نهایت برای امضا و مبادله تفاهم نامه و عملیات اجرایی در مراحل بعدی گام بر خواهیم برداشت .
موسوی در این جلسه پیشنهاد برگزاری تور درمانی به وسیله قطارهای اورژانسی در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم را مطرح کرد .
در این جلسه محمد قادری، به نمایندگی از حوزه معاونت علمیات سازمان اورژانس کشور با اشاره به کارشناسی های انجام شده، از همراهی راه آهن برای انجام وظایف ذاتی اورژانس تشکر و از پیشنهاد برگزاری تورهای درمانی ریلی در مناطق محروم کشور استقبال کرد.
همچنین مقرر شد تا در تفاهم نامه موضوع همکاری روابط عمومی راه آهن و روابط عمومی سازمان اورژانس برای مشارکت و هماهنگی در تهیه محتوا و نحوه اطلاع رسانی در مواقع بروز بحران و سوانح ریلی لحاظ شود .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.