• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برنامه‌های آتی راه‌آهن در سال 98/ استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی

  • کد خبر : 15598
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
برنامه‌های آتی راه‌آهن در سال 98/ استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی

0 (0) مدیرعامل شرکت راه‌آهن : برنامه‌های آتی راه‌آهن در سال 98/ استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در تشریح برنامه سال آینده این شرکت گفت‌: مدیریت هزینه و بهره‌وری از مهم‌ترین اقدامات راه‌آهن در سال پیش رو است؛ در مسئولیت جدید خود حتماً به وعده‌های خود، عمل می‌کنم. سعید رسولی با […]

0
(0)

مدیرعامل شرکت راه‌آهن :
برنامه‌های آتی راه‌آهن در سال 98/ استفاده حداکثری از ظرفیت بخش غیردولتی
مدیرعامل شرکت راه‌آهن در تشریح برنامه سال آینده این شرکت گفت‌: مدیریت هزینه و بهره‌وری از مهم‌ترین اقدامات راه‌آهن در سال پیش رو است؛ در مسئولیت جدید خود حتماً به وعده‌های خود، عمل می‌کنم.

سعید رسولی با بیان مطلب فوق به «صما» گفت: مهم‌ترین مسئولیت راه‌آهن استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت بخش غیردولتی و کم کردن اقداماتی است که راه‌آهن را از وظیفه اصلی خود بازمی‌دارد.

وی بابیان اینکه توجه، اعتماد و تکریم بخش غیردولتی در شکل ظاهر و دیدگاه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در دستور کار راه‌آهن قرار دارد‌، گفت: در جلسات مهم تصمیم‌گیری درباره بخش غیردولتی، کرسی بخش غیردولتی، فعال و نماینده این بخش حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تصمیمات درباره بخش غیردولتی بایستی با تصمیمات کارشناسی، متقن و مبتنی بر اصول باشد افزود: با هم‌فکری شرکت‌های خصوصی می‌توانیم بهره‌وری خود را بیش‌ازپیش ارتقا دهیم.

رسولی با ابراز امیدواری به ظرفیت‌های نیروی انسانی راه‌آهن، اضافه کرد: نگاه من استفاده از ظرفیت‌های داخلی راه‌آهن است و از محل ارتقای بهره‌وری می‌توانیم به پیشرفت‌های بزرگ‌تری دست‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه در توصیف اقتصاد مقاومتی در یک کلمه «راه‌آهن» بهترین گزینه است، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از منابع کشور و ظرفیت‌های قانونی آن دارم، معتقدم که کشور ایران از فرصت‌ها و منابع سرشار خدادادی و انسانی برخوردار است، بنابراین منطقی به نظر نمی‌رسد که با یک شوک سیاسی کوچک دچار مشکل شویم.

توسعه اقتصاد ملی پاسخ لفاظی‌های دشمنان

رسولی با اشاره به اینکه پاسخ لفاظی‌های دشمنان، پیشرفت‌های اقتصادی و عملی ما است، گفت: اگرچه راه‌آهن و شرکت‌های ریلی بنگاه‌هایی تجاری هستند و مخارج و مصارفی را دارند اما رسالت و افق بلندمدت آن‌ها توسعه اقتصاد ملی است.

وی از تشکیل دفتری برای بخش خصوصی در راه‌آهن خبر داد و افزود: به‌منظور افزایش همکاری‌ها با بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها و بازنگری‌ها، علاوه بر ارتباط مستمر یک هفته در میان جلساتی برگزار خواهد شد تا از تجارب خوبی که در این بخش وجود دارد استفاده کنیم.

وی از بخش خصوصی به خاطر ارائه خدمات خوب هم‌زمان باتحمل شرایط سخت اقتصادی تشکر و تأکید کرد: بخش خصوصی با وجود همه سختی‌ها اجازه نداد تا چرخ صنعت ریلی از حرکت بازایستد و در این زمینه گزارش‌های بسیاری خوبی داشتیم و شاهد رشد در برخی از بخش‌ها بودیم‌.

رسولی با تأکید بر اینکه در شرایط سخت می‌توان اتفاقات بهتری را رقم زد، گفت: اگر دست در دست هم دهیم سال آینده، سال سختی نخواهد بود‌.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.