• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برنامه‌های ریلی سال ۹۷ از زبان معاون راه‌آهن/ دوخطه سازی ۷۱۲ کیلومتر خطوط راه‌آهن

  • کد خبر : 6513
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
برنامه‌های ریلی سال ۹۷ از زبان معاون راه‌آهن/ دوخطه سازی ۷۱۲ کیلومتر خطوط راه‌آهن

0 (0) مازیار یزدانی گفت: تجهیز ۱۹۸ ایستگاه و ۳۹۸ دستگاه لوکوموتیو به سیستم کنترل اتوماتیک قطار از دیگر طرح های فنی و زیربنایی راه آهن است. وی ادامه داد: تراک بندی خطوط پرتردد به طول ۲۵۷۲ کیلومتر، بهسازی ۹۳۰ کیلومتر و بازسازی ۶۸۹ از خطوط ریلی کشور در دست اجرا قرار دارد. به گفته […]

0
(0)

مازیار یزدانی گفت: تجهیز ۱۹۸ ایستگاه و ۳۹۸ دستگاه لوکوموتیو به سیستم کنترل اتوماتیک قطار از دیگر طرح های فنی و زیربنایی راه آهن است.

وی ادامه داد: تراک بندی خطوط پرتردد به طول ۲۵۷۲ کیلومتر، بهسازی ۹۳۰ کیلومتر و بازسازی ۶۸۹ از خطوط ریلی کشور در دست اجرا قرار دارد.

به گفته وی، توسعه خطوط، بازسازی و بهسازی شبکه ریلی، دو خطه کردن، ساخت خطوط قطارهای سریع السیر و برقی کردن برخی محورهای ریلی با هدف افزایش ایمنی در این شبکه دنبال می شود.

به گزارش ایرنا معاون فنی و زیربنایی راه آهن تجهیز شبکه ریلی به سیستم های نوین کنترل ترافیک قطار با هدف افزایش ایمنی و تجهیز و نوسازی سیستم علایم الکتریکی ۸۱ ایستگاه را از مهمترین طرح های فنی و زیربنایی راه آهن در این بخش اعلام کرد.

یزدانی با تاکید بر افزایش ظرفیت جابجایی و سرعت سیر و حرکت قطارها یادآوری کرد: در سال های اخیر با گشایش ۱۳ ایستگاه در شبکه ریلی، تجهیز شبکه ریلی به سیستم های مرکزی و ساخت ۸۷ کیلومتر دیوار حریم ریلی ایمنی در شبکه ریلی کشور افزایش یافت.

ششمین بین المللی نماشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور ۹۰ شرکت خارجی و ۲۰۰ شرکت داخلی از امروز (بیست و نهم خردادماه) آغاز به کار کرد و تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.