• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برنامه «آوای سرزمین من ۴» در ۱۳ ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود

  • کد خبر : 18872
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
برنامه «آوای سرزمین من ۴» در ۱۳ ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود
مديرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری "عید تا عید" خبر داد. 
0
(0)

برنامه «آوای سرزمین من ۴» در ۱۳ ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری “عید تا عید” خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس نوبخت با اشاره به اینکه برنامه «آوای سرزمین من ۴» برای چهارمین دوره در ۱۳ ایستگاه مترو برگزار می شود افزود: ۱۳ گروه از اقوام مختلف ایران در ایستگاه‌های پرتردد موسیقی اقوام و نواحی را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: این برنامه به منظور فراهم کردن لحظاتی شاد برای مسافران متروی تهران، گروه‌های موسیقی از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، زنجان، بندر ترکمن، هرمزگان و سه گروه از تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو اجرا خواهند کرد.

نوبخت با اشاره به اینکه این برنامه با هماهنگی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت و همکاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برگزار می شود افزود: این برنامه برای چهارمین سال از روز شنبه ۱۹ مرداد تا پنجشنبه ۲۴ مردادماه ۹۸ در ایستگاه های تجریش، شهید بهشتی، قلهک، شوش،ارم سبز، تئاتر شهر، دروازه شمیران، پیروزی، میدان آزادی،میدان حضرت ولیعصر(عج)، میدان جهاد، امام خمینی(ره) و دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: مجموعه اجراهای موسیقی «آوای سرزمین من» در دو نوبت صبح ازساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر از ساعت۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برای مسافران متروی تهران به اجرای موسیقی می پردازند.

همچنین به منظور فضاسازی محیطی شرکت بهره برداری متروی تهران اقدام به طراحی و نصب بنرهایی با موضوع برنامه های اجرای گروه های موسیقی در  ایستگاه‌های منتخب کرده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18872

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.