• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برنامه ریزی برای افزایش سفرهای ریلی

  • کد خبر : 18617
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
برنامه ریزی برای افزایش سفرهای ریلی
معاون مسافری شرکت راه آهن از برنامه ریزی های این شرکت برای افزایش سفرهای ریلی خبر داد و گفت: با ارتقاء کیفیت خدمات ایستگاهی و مسافری، از سال ۹۵ سفر با ناوگان ریلی روند صعودی داشته به طوری که در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ سفرهای ریلی در کشور ۱۴ درصد افزایش یافت.
0
(0)

معاون مسافری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی راه آهن: برنامه ریزی برای افزایش سفرهای ریلی

معاون مسافری شرکت راه آهن از برنامه ریزی های این شرکت برای افزایش سفرهای ریلی خبر داد و گفت: با ارتقاء کیفیت خدمات ایستگاهی و مسافری، از سال ۹۵ سفر با ناوگان ریلی روند صعودی داشته به طوری که در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ سفرهای ریلی در کشور ۱۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی راه آهن افزود: در مقایسه با سال ۹۵ سفرهای ریلی در سال ۹۶ بیش از ۶ درصد رشد داشته است.
معاون شرکت راه آهن با بیان اینکه درصدیم با برنامه ریزی مناسب سفرهای ریلی در کشور امسال افزایش یابد گفت: برای دستیابی به این هدف شرکت های حمل و نقل ریلی اختصاص بیش از ۱۳۰۰ دستگاه واگن مسافری را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های موجود از جمله ناوگان و نیروی انسانی متخصص، راه آهن جمهوری اسلامی ایران درصدد است برای دستیابی به سهم ۲۰ درصدی جابه جایی مسافر در کشور گام های اساسی بردارد.
معاون مسافری راه آهن یادآور شد: ارتقا کیفیت خدمات ایستگاهی و قطارهای مسافری از مهم ترین سیاست های راه آهن است تا مسافران بیشتری برای سفرهای خود از قطار استفاده کنند زیرا ایمنی، ارزان بودن و مصرف انرژی کمتر ویژگی مهم حمل و نقل ریلی است.
وی با بیان اینکه در دوره جدید، مدیرعامل راه آهن همواره بر ارتقاء خدمات ایستگاهی تاکید دارند افزود: توسعه صنعت حمل و نقل ریلی به آبادانی و پیشرفت کشور کمک زیادی خواهد کرد و برای همین منظور توسعه حمل و نقل ریلی در بسیاری از کشورهای جهان در دستور کار جدی دولت ها قرار دارد، ضمن آنکه تولید و نوسازی ساختمان و تاسیسات و نگهداری از این سرمایه عظیم راه آهن نکته مهمی است که باید بر اساس سیاست های راه آهن مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی بر توسعه ایستگاه های TOD مبتنی بر حمل و نقل عمومی در شهرهای ریل پایه تاکید کرد و گفت: توسعه حمل و نقل ریلی مبتنی بر حمل و نقل عمومی در تسهیل تردد مردم و مسافران در شهرها و حومه کلان شهرها بسیار تاثیر گذار است و با راه اندازی شرکت قطارهای حومه ای شاهد افزایش مسافران ریلی خواهیم بود. 
معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن در این مراسم گفت: کمک به ارتقا خدمات مسافری باعث استقبال مردم از سفرهای ریلی خواهد شد زیرا خدمات مسافری و ایستگاهی پیشانی صنعت حمل و نقل ریلی است و باید تلاش کنیم شرکت های حمل و نقل ریلی در زمینه ارتقا خدمات مسافری اقدامات مناسبی را برنامه ریزی کنند.
مازیار یزدانی اظهار کرد: برنامه ریزی مناسب و ارتقا خدمات ایستگاهی تحولات بزرگی را در حوزه حمل و نقل ریلی به وجود می آورد و باعث دلگرمی و امید به آینده راه آهن در کشور خواهد شد.
لازم به ذکر است در این مراسم یوسف گران پاشا به عنوان سرپرست اداره کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی راه آهن معرفی و از زحمات امیر بهادر عبدالمحمدی رئیس سابق این اداره کل تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.