• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برپایی نمایشگاه «پوستر عاشورایی» در ایستگاه راه‌آهن ساری

  • کد خبر : 29276
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
برپایی نمایشگاه «پوستر عاشورایی» در ایستگاه راه‌آهن ساری
معصومی گرجی از همکاری مشترک با راه‌آهن شمال باهدف ارائه آثار هنری برای اقشار مختلف جامعه و تمرکززدایی در ماه محرم امسال خبر داد و گفت: نمایشگاه محرم با عنوان «پوستر عاشورایی» و نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «کرونا» در ایستگاه قطار ساری برپا می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شبستان ، مهدی معصومی گرج گفت رویکرد جدید و متفاوت حوزه هنری استان مازندران با محوریت تولید محتوای فرهنگی هنری در فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذی‌صلاح مبنی برعدم برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری که تجمع مردمی را همراه دارد، اشاره کرد و گفت: تولیدات مستقل این نهاد انقلابی از طریق شبکه‌های اجتماعی شامل اینستاگرام، تلگرام و… در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مازندران از همکاری مشترک با راه‌آهن شمال باهدف ارائه آثار هنری برای اقشار مختلف جامعه و تمرکززدایی در ماه محرم امسال خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان در ایستگاه راه‌آهن مرکز مازندران برپا شود.

وی ادامه داد: همچنین آثار گرافیکی شامل پوستر و عکس به‌صورت فتوکلیپ آماده و از طریق مانیتورهای راه‌آهن شمال در سطح ایستگاه‌ها و کوپه‌های قطار برای مسافران به نمایش گذاشته خواهد شد.

معصومی گرجی از برپایی نمایشگاه محرم با عنوان «پوستر عاشورایی» در ایستگاه راه‌آهن خبر داد و افزود: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «کرونا» شامل آثار هنرمندان ایرانی و خارجی نیز در ایستگاه قطار برپا می‌شود.

وی به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های آن دوران سراسر افتخار اشاره کرد و افزود: به‌زودی محصولات چندرسانه‌ای با محوریت کتاب «از زخم تا تغزل» که به بیش از ۵۰شعر از ۳۲بانوی مازندرانی اختصاص دارد و به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری مازندران در قطع رقعی به چاپ رسیده، تولید و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29276

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.