• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاري اولين نشست روساي كميته هاي اتحادیه قطار شهری کشور در ارديبهشت سال 98

  • کد خبر : 16780
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
برگزاري اولين نشست روساي كميته هاي اتحادیه قطار شهری کشور در ارديبهشت سال 98

0 (0) برگزاري اولين نشست روساي كميته هاي اتحادیه قطار شهری در ارديبهشت سال 98 اولين نشست مشترك روساي كميته هاي تخصصي و فني اتحاديه قطار شهري هاي كشور در سال 98 جهت ارائه برنامه ها در سال جاري و هماهنگي بيشتر اعضا در ارتباط با تامين امكانات اصلی مورد نیاز قطار شهری هاي كلاي […]

0
(0)

برگزاري اولين نشست روساي كميته هاي اتحادیه قطار شهری در ارديبهشت سال 98

اولين نشست مشترك روساي كميته هاي تخصصي و فني اتحاديه قطار شهري هاي كشور در سال 98 جهت ارائه برنامه ها در سال جاري و هماهنگي بيشتر اعضا در ارتباط با تامين امكانات اصلی مورد نیاز قطار شهری هاي كلاي شهرها در محل اتحاديه برگزار شد. تدوین مناسب ترین الگوی حمل و نقل ریلی شهری و ارتقاي مستمر سطح تخصصی از پيشنهاداتي بود كه اردشير احمدزاده مديرعامل اتحاديه قطار شهري هاي كشور در اين نشست عنوان كرد.

به گزارش كميته روابط عمومي و اطلاع رساني اتحاديه، اردشير احمدزاده دبیر مجمع عمومی اتحاديه قطار شهري هاي كشور همچنين بر تبادل اطلاعات و تجربیات و ارائه مشاوره فنی و تخصصی برای بهبود و پیشرفت خدمات قطار شهري هاي كشور تاكيد كرد.

حمایت و پشتیبانی از اعضا و ارائه پیشنهاد از دیدگاه اجتماعی ، اقتصادی و فنی از ديگر برنامه هايي بود كه توسط روساي كميته هاي تخصصي و فني در اين جلسه مطرح شد.

در پايان اين جلسه روساي كميته هاي اتحاديه برنامه هاي پيشنهادي خود را براي سال 98 ارائه كردند.

اتحادیه شرکت های قطار شهری به منظور فراهم آوردن زمینه های همکاری مناسب و مساعدت به شرکت های قطار شهری در ارتباط با تامین امکانات مورد نیاز و ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی، فنی، تخصصی و خرید و فروش کلی لوازم و قطعات یدکی اصلی مورد نیاز قطار شهری ها از داخل و خارج به وجود آمده است و مديران عامل قطار شهري هاي كلان شهرها عضو آن هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.