• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در ایستگاه های منتخب متروی تهران

  • کد خبر : 18614
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در ایستگاه های منتخب متروی تهران
مدیریت ارتباطات شركت بهره برداري متروي تهران از برگزاري جشن هاي سالروز ميلاد حضرت امام رضا عليه السلام در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران خبر داد.
0
(0)

برگزاری جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در ایستگاه های منتخب متروی تهران

مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران از برگزاری جشن های سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه  ، محسن محمدیان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام، ارتقاء و همبستگی اجتماعی بر اساس هویت و سبک زندگی، گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و نیز گسترش فرهنگ مهربانی نشاط در مکان های عمومی را از اهداف برگزاری این برنامه ها اعلام کرد.

وی در تشریح برنامه های ویژه سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام گفت: به منظور ایجاد فضای شاد و با نشاط و با توجه به ظرفیت فرهنگی گذرگاه های مترو و با مشارکت و همکاری سازمان ها و موسسه های مردم نهاد و اجتماعی ویژه برنامه های جشن میلاد در ایستگاه های منتخب برگزار می شود. به همین منظور در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت با همکاری سازمان بهزیستی کشور جشن بزرگ سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام برگزار می شود و دراین برنامه گروه های مختلف هنری به اجرای برنامه می پردازند. همچنین در حاشیه این برنامه مراسم افتتاحیه نمایشگاه خدمات بهزیستی در جریان سیل اخیر در کشور را شاهد خواهیم بود.

همچنین جشن سالروز میلاد “امام مهربانی” در سه ایستگاه تجریش، امام خمینی (ره) و ابن سینا نیز با حضور مسافران شهر زیرزمینی و اجرای گروه های هنری سرود، موسیقی،‌ همخوانی و تواشیح برگزار می شود.

محمدیان با اشاره به مشارکت سازمان ها و موسسه های مردم نهاد در اجرا و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی در مترو عنوان کرد: کارشناسان فرهنگی با شناسایی گروه های مردم نهاد برنامه های متنوعی را جهت استفاده مسافران مترو برنامه ریزی و اجرا می کنند. در این خصوص برنامه گوهرشاد با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری منطقه ۱۳ در ایستگاه میدان شهدا با حضور گروه های فرهنگی و هنری و جمعی از خادمین حرم متبرک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به اجرای برنامه می پردازد. ضمن اینکه ویژه برنامه ی فرهنگی “از ابوالحسن به عبدالعظیم” با موضوع ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در ایستگاه تجریش برگزار می شود که این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری و خیریه منتظران منجی اجرا و در آن با پذیرایی از مسافران،‌ لوح فشرده “هدیه ای از امام مهربانی ها” با موضوع سبک زندگی توزیع می شود. همچنین با هدف ترویج فرهنگ کمک و رعایت حال افراد کم توان و سالمندان نمایشگاه عکس خوبی را معروف کنیم با مشارکت فرهنگسرای رازی در ۵۰ قاب در ایستگاه امام خمینی (ره) مورد بازدید مسافران مترو قرار می گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18614

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.