• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه ستاد ارتقا ایمنی و مدیریت بحران محور جنوب

  • کد خبر : 23134
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
برگزاری جلسه ستاد ارتقا ایمنی و مدیریت بحران محور جنوب
جلسه ستاد ارتقا ایمنی و مدیریت بحران محور جنوب با حضور مدیرعامل، تعدادی از معاونان و مدیران ستادی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، امروز (جمعه 29 آذر ماه) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران٬ در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با اداره کل راه آهن جنوب واقع در شهر اهواز برگزار شد، مدیران کل نواحی اراک، زاگرس، لرستان ، جنوب و همچنین مدیر کل ایمنی راه آهن گزارش خود را ارایه کردند.
در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، مدیران کل مناطق جنوب و مدیر کل ایمنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اقدامات به عمل آمده برای پیشگیری از وقوع بحران در فصل زمستان را تشریح و درخواستها و نقطه نظرات خود را بیان کردند همچنین هر یک از معاونان راه آهن نیز دیدگاه و راهکارهای خود را در ارتباط با ایمنی و مدیریت بحران در این محور ارایه کردند.
در این جلسه سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اتخاذ تصمیم در باره موضوعات مهم مطرح شده در این نشست و بیان رهنمودهای خود در باره ارتقا ایمنی و لزوم پیشگیری از بروز مشکل با انجام به موقع اقدامات لازم در طول محور جنوب، از مدیر کل راه آهن جنوب خواست، به فوریت گزارشی از وضعیت آبگرفتگی برخی محلات شهر اهواز ارایه کند تا در صورت نیاز، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود که مورد تاکید و جزو اولویت های این شرکت است، هر گونه اقدام و کمک لازم را انجام دهد.
همچنین از مدیر کل راه آهن جنوب خواسته شد که پس از پایان این نشست به وضعیت منازل تعداد معدودی از همکاران راه آهن که در اثر آبگرفتگی اخیر شهر اهواز آسیب دیده است، رسیدگی و گزارش آن را تا پایان روز جاری به مدیر عامل منعکس کند.
در این جلسه مدیر عامل و معاونان شرکت راه آهن از زحمات و تلاش تمامی همکاران در مناطق واقع در محور جنوب تقدیر کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23134

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.