• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری دومین جلسه «برند سازی» با هدف معرفی مفهوم برند

  • کد خبر : 11197
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
برگزاری دومین جلسه «برند سازی» با هدف معرفی مفهوم برند

0 (0) به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی و توانمندی مدیران انجام شد؛ برگزاری دومین جلسه «برند سازی» با هدف معرفی مفهوم برند به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی ،توانمندی و افزایش بهره‌وری مدیران دومین جلسه «برند سازی» با حضور مدیرعامل راه‌آهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروه‌های مناطق مختلف راه‌آهن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی […]

0
(0)

به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی و توانمندی مدیران انجام شد؛
برگزاری دومین جلسه «برند سازی» با هدف معرفی مفهوم برند

به منظور ارتقا سطح دانش‌افزایی ،توانمندی و افزایش بهره‌وری مدیران دومین جلسه «برند سازی» با حضور مدیرعامل راه‌آهن، معاونین، مدیران نواحی و روسای گروه‌های مناطق مختلف راه‌آهن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این جلسه که در ساختمان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، نوراله بیرانوند، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل گفت: مفهوم برند سازی یکی از روش‌های موجود برای رسیدن راه‌آهن به اهداف خود است.
وی با اشاره به اینکه راه‌آهن اهدافی چون افزایش حمل‌ونقل بار و مسافر و درآمدزایی را دنبال می‌کند، افزود: با معرفی مفهوم سازی برند می‌توانیم سهم خود را از بازار افزایش دهیم وخدمات را به قیمت مناسب‌تر به مردم ارائه کنیم.
بیراموند با بیان اینکه سرمایه‌گذاران راه‌آهن شرکت‌های حمل‌ونقلی و صاحبان بار هستند، یادآور شد: ما به دنبال ایجاد مفهوم انتزاعی در ذهن مردم نیستم بلکه می‌خواهیم آن اقداماتی را که به‌راستی درراه آهن انجام داده‌ایم ،برای مردم مشخص و ذهنیت نادرست در مورد راه‌آهن از بین برود.
ایجاد آگاهی عمومی از برند راه‌آهن
محمود محمدیان عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی ضمن مروری بر مباحث گذشته گفت: باید آگاهی عمومی از برند راه‌آهن در کشور ایجاد شود.
وی با تأکید بر اهمیت نام‌گذاری در موضوع برندینگ، ابعاد حقوقی و معماری برندینگ، افزود: راه‌آهن باید از پشت همه نام‌های قبل بیرون آمده و برندینگ مستقلی ایجاد کند.
محمدیان همچنین با اشاره به موضوع هویت برند و هویت بصری، اضافه کرد: ایجاد شعار، لوگو، اطلاع‌رسانی و تبلیغات از جمله مهم‌ترین اقدامات در ایجاد هویت بصری است.
عضو هیئت‌علمی با بیان اینکه تداعیات یک برند در افکار عمومی و ذهن افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تداعیات از رفتار، نحوه عملکرد، خدمت‌رسانی هر شرکت شکل می‌گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.