• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل

  • کد خبر : 12290
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل

0 (0) در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود؛ برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل پوستر سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل به مدت سه روز از ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه […]

0
(0)

در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود؛
برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل
پوستر سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل به مدت سه روز از ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل‌ونقل از ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)‌ با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه، همکاری وزارتخانه ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار می شود.

گفتنی است، هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل کشور، ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فن‌آوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل‌و‌‌نقل کشور، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز جهان در صنعت حمل‌و‌نقل‌،راهسازی و راهداری است.

بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در حوزه های حمل‌و‌نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌و‌نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارت آپ‌های حوزه حمل‌و‌نقل در سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته مشارکت نموده‌اند.

براي کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره 9-22893008 تماس بگيريند و يا به سایت نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه كنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.