• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در هفته حمل و نقل به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان

  • کد خبر : 31295
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
برگزاری مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در هفته حمل و نقل به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان
مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در ساختمان شهدای راه آهن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن و جمعی از مدیران راه آهن برگزار شد و خبرنگاران برای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم و هم زمان با هفته حمل و نقل، ۸۹ پروژه ریلی به ارزش ۲۷۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: خانواده بزرگ حمل‌و‌نقل در وزارت راه و شهرسازی، یک خانواده حداقل پنج میلیون نفری را شامل می شود که سهم بزرگی را در کیفیت زندگی مردم و فراهم کردن زیرساخت‌های حمل‌ونقل و وسائل آن ایفا می‌کنند.

محمد اسلامی ادامه داد: این تلاش‌ها و کوشش‌ها به جامعه امید را منتقل می‌کنند که با تحرک بیشتر و افزایش کارآمدی حوزه‌های حمل‌ونقل، با رعایت الزامات استاندارد و ایمنی آن‌ها، مردم ما روز به روز از این برکات و اقدامات بهره‌مند خواهند شد.

وی با یادآوری از‌ این که راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران شعاری را با عنوان “مسیر ایران روی ریل به سوی آینده” انتخاب کرده است، افزود: اکنون این شعار به یک فرهنگ سازمانی در راه آهن تبدیل شده است و تمامی کارکنان راه‌آهن در سراسر کشور از درجا زدن خداحافظی کرده و همگی این اراده را دارند که به صورت یکپارچه و متحد بتوانند مسیر رشد راه‌آهن را در کشور فراهم کنند و به اهداف تعریف شده دست یابند.

وزیر راه تاکید کرد: ما نیازمند توسعه شبکه ریلی و بهره مند کردن کشور از قطارهای پرسرعت هستیم. امروز در دنیا همه کشورها به سمت قطارهای پرسرعت حرکت کرده‌اند و ما نیز نباید کوتاهی و غفلت داشته باشیم و ضرورت دارد تا به تکنولوژی روز و برتر دنیا برسیم. این یک نیاز برای کشور است و ضرورت دارد تا تلاش ما به این سمت معطوف شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31295

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.