• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری نخستین همایش سیستم مدیریت ایمنی در اصفهان

  • کد خبر : 14282
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
برگزاری نخستین همایش سیستم مدیریت ایمنی در اصفهان

0 (0) ‍  نخستین همایش سیستم مدیریت ایمنی در اصفهان برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، در این همایش یک روزه که در ۱۶ بهمن ماه سال جاری به میزبانی اداره کل راه آهن اصفهان برگزارشد ، سید مجید افتخاری مدیر کل دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات راه آهن […]

0
(0)

  نخستین همایش سیستم مدیریت ایمنی در اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن اصفهان ، در این همایش یک روزه که در ۱۶ بهمن ماه سال جاری به میزبانی اداره کل راه آهن اصفهان برگزارشد ، سید مجید افتخاری مدیر کل دفتر تنظیم گری ضوابط و مقررات راه آهن ج.ا.ا ، سید رضا سادات حسینی مدیر کل راه آهن اصفهان ، معاونین فنی در امور بهره برداری و ناوگان و روسای گروه ایمنی و نظارت بر شبکه ادارات کل مناطق حضور داشتند.


سید مجید افتخاری در شروع این همایش گفت: هدف اصلی از برگزاری این گونه همایشها این است که بتوانیم ریسکهای مربوط به ایمنی را مدیریت و با انجام برنامه ریزی سالیانه بهبود دهیم.
وی در ادامه گفت: تعریف اهداف، برنامه ریزی منسجم و ارزیابی نتایج در استقرار مدیریت مربوط به همه ادارات مناطق هست و از سطح مدیر کل تا رده های پایین باید به آن پایبند باشند و اگر این گونه جلسات و نشستها باعث جلوگیری از بروز حتی یک حادثه شود ، به رسالت خود عمل نموده ایم.
مدیر کل راه آهن اصفهان نیز ضمن خیر مقدم و معرفی راه آهن اصفهان افزود:  اول و آخر کارها ایمنی است و اگر ایمنی نباشد بهتر است حرکتی صورت نگیرد.
سادات حسینی گفت: ایمنی شاخص ترین رکن در راه آهن محسوب و همه برای ایمنی باید تلاش کنیم چرا که حفظ نام بزرگ راه آهن ج.ا.ا از وظایف همه ماست.
وی در پایان اضافه کرد: ایمنی را باید باور داشت و حتی از کوچکترین شبهه حوادث هم نباید به راحتی گذر کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.