• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار‌ سازمان همکاری راه‌آهن‌ها

  • کد خبر : 10145
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار‌ سازمان همکاری راه‌آهن‌ها

0 (0) فردا به میزبانی راه‌آهن انجام می‌شود برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار‌ سازمان همکاری راه‌آهن‌ها یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) روز سه‌شنبه 10 مهر‌در تهران برگزار می‌شود. ‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این کنفرانس دو روزه که با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران […]

0
(0)

فردا به میزبانی راه‌آهن انجام می‌شود

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار‌ سازمان همکاری راه‌آهن‌ها

خبرگزاری فارس: برگزاری یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار‌ سازمان همکاری راه‌آهن‌ها

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی بار سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) روز سه‌شنبه 10 مهر‌در تهران برگزار می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این کنفرانس دو روزه که با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود، توسعه و تکمیل حمل و نقل بین‌المللی باری ریلی در منطقه اوراسیا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در افتتاحیه این اجلاس، ‌مدیرعامل راه‌آهن و معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها ( مکائیل وسوالوژسکی) به ایراد سخنرانی در مورد توسعه و تکمیل حمل و نقل بین‌المللی باری ریلی در منطقه اوراسیا می‌پردازند‌.

در روز اول این کنفرانس دو نشست تخصصی برگزار می‌شود که نشست اول، موضوع «حمل و نقل ریلی به عنوان پلی میان آسیا و اروپا» را بررسی و موضوعاتی از جمله اتصالات کریدور جنوبی از ایران تا چین، کشورهای آسیا و اروپا، اقدامات مشترک در خصوص افزایش کارآمدی مسیرهای حمل و نقلی اوراسیا، مبانی قانونی ترافیک ریلی باری و توسعه در آن مطرح خواهد شد.

در این نشست ریاست جلسه را زوبیدا آسپایوا، رئیس کمیته بار سازمان همکاری راه‌آهن‌ها بر عهده خواهد داشت؛ در ادامه نشست اول «سندیپ راج جین» نماینده کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوس آرام (ESCAP)، میکائیل وسوالوژسیکی معاون ریس کمیته(OSJD) ، «زورابکوزماوا» از کمیته بار (OSJD) سخنرانی می‌کنند.

در این جلسه نیز نمایندگان سازمان همکاری‌های اقتصادی، شورای همکاری کشورهای ترک زبان ، نیز به ارائه مقاله می‌پردازند.

در نشست دوم که با موضوع حمل و نقل چند وجهی در مسیر ریلی اوراسیا برگزار می‌شود، موضوعاتی چون چشم انداز توسعه حمل و نقل کانتینری، سیاست تعرفه‌ای و بازاریابی ، تعامل با سایر شیوه‌های حمل و نقل و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد‌.

در روز دوم این نشست نیز بخش اول نشست سوم با موضوع «ابتکارات در خصوص تسهیل عبور مرزی در ترافیک بین‌المللی ریلی» برگزار می‌شود که موضوعاتی چون تعامل با موسسات گمرکی، فناوری اطلاعات، منافع تجاری و چشم اندازهای جذب جریان‌های بیشتر کالا در ترافیک اروپا-آسیا-اورپا در مسیر دریای خزر و دریای سیاه، ابعاد تکنولوژیکی در سازماندهی ترافیک بار بین المللی مورد بررسی قرار می‌دهد.

ریاست این جلسه به عهده «زوراب کوزماوا» از کمیته بار (OSJD) خواهد بود و «سرگئی سوکولوف» از کمیسیون اقتصادی اوراسیا، «زوراب کوزماوا» از کمیته بار (OSJD)، «یوری سورودین» از شرکت سهامی راه‌آهن روسیه به سخنرانی می‌پردازند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.