• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بسیج باید در همه حوزه ها فعال باشد/ قدردانی بسیج از برندگان مسابقات ورزشی 

  • کد خبر : 10815
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
بسیج باید در همه حوزه ها فعال باشد/ قدردانی بسیج از برندگان مسابقات ورزشی 

0 (0)   فرمانده بسیج راه آهن: بسیج باید در همه حوزه ها فعال باشد/ قدردانی بسیج از برندگان مسابقات ورزشی بسیج بایستی در همه حوزه ها فعال باشد و در سبد بسیج برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، دفاعی و امنیتی وجود داشته باشد. به گزارش روابط عمومی راه آهن، سرهنگ داود عباس […]

0
(0)

 

فرمانده بسیج راه آهن:

بسیج باید در همه حوزه ها فعال باشد/ قدردانی بسیج از برندگان مسابقات ورزشی

بسیج بایستی در همه حوزه ها فعال باشد و در سبد بسیج برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، دفاعی و امنیتی وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، سرهنگ داود عباس زاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج در مراسم قدردانی از برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج گفت: همه کارکنان با هر توانایی و امکان می توانند در فعالیت ها و برنامه های بسیج مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در بسیج اعتباری برای بخش ورزشی در نظر گرفته نشده است، افزود: با توجه به علاقمندی همکاران برای حضور در فعالیت های ورزشی و  به منظور ایجاد انگیزه و نشاط در آنها، بسیج با راه اندازی مسابقات ورزشی تلاش کرد تا در برنامه های روزمره کارکنان تنوع ایجاد کرده و شرایط روحی و جسمی بهتری برای حضور آنان در فعالیت های شغلی فراهم آورد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج، همچنین فعالیت و آرامش امروز جامعه را مرهون فداکاری ها و خون شهدای کشورمان دانست و تاکید کرد: هیچگاه نباید این فداکاری ها و جانبازی ها فراموش شود و راه شهدا باید از سوی ما ادامه یابد.

عباس زاده همچنین یادآور شد: بسیج به مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در ایام دیگر سال نیز برگزار می کند که برنامه های پیاده روی و کوهنوردی از جمله این برنامه ها است .

گفتنی است در این مراسم، فرمانده مرکز مقاومت بسیج از برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج در رشته های آمادگی جسمانی، دارت و تنیس روی میز قدردانی کرد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.