• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بندر انزلی باید به خطوط ریلی متصل شود

  • کد خبر : 23600
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
بندر انزلی باید به خطوط ریلی متصل شود
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از بنادر استان گیلان گفت: در این بازدید اتصال بندر انزلی به خطوط ریلی مورد تاکید قرار گرفت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از جمله، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان گیلان از بندر انزلی و اسکله های جدیدالاحداث این بندر بازدید کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مدیر منطقه ویژه آستارا در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از بنادر استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به تاکید رئیس جمهور برای استفاده از حمل و نقل ریلی و ترکیبی (چند وجهی) وزیر راه و شهرسازی از محیط بندری و شرایط ریلی استان گیلان بازدید کرد، گفت: وزیر راه از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بندر آستارا و انزلی و همچنین وضعیت رسیدن ریل به این محدوده و استفاده از بارهای دریایی که می‌توانند به سمت حمل و نقل ریلی حرکت کنند، بازدید به عمل آورد.

وی با بیان اینکه توضیحات کاملی در خصوص نحوه اجرای استفاده از حمل و نقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی در راستای ساماندهی حمل و نقل ترکیبی در کشور ارائه شد، افزود: مقرر شد بررسی‌هایی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های مشاور در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به قرار گرفتن بندر انزلی و آستارا در محدوده شهری آمدن ریل قطعاً تبعاتی به دنبال خواهد داشت، گفت: این تبعات به ویژه در بندر آستارا که این به موضوع توجه نشده بیشتر خواهد بود.

مدیر منطقه ویژه آستارا ادامه داد: مقرر شد محدوده‌ای در نظر بگیریم و با حمل و نقل زمینی کالاهایی که قابلیت حمل ریلی دارند به بارانداز منتقل شده و از آنجا با ریل به مسیر خود ادامه دهند.
وی با بیان اینکه اتصال بندر انزلی به خطوط ریلی یکی دیگر از موضوعات مهمی بود که وزیر بر آن تاکید داشت، گفت: نحوه اتصال بندر انزلی به کنار گذر انزلی و خطوط ریلی از جمله مواردی بود که مشاوران توضیحات لازم را برای وزیر دادند و وی نیز از نزدیک منطقه را بررسی کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23600

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.