• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بن ریل، هشت دستگاه واگن ساخت داخل، خریداری می‌کند

  • کد خبر : 17864
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
بن ریل، هشت دستگاه واگن ساخت داخل، خریداری می‌کند

0 (0) بن ریل، هشت دستگاه واگن ساخت داخل، خریداری می‌کند شرکت بن‌ریل در راستای توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، هشت دستگاه واگن مسافری ساخت داخل را خریداری می کند. به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل‌و‌نقل، این واگن‌ها از نوع ۴ تخته درجه یک و ساخت شرکت واگن سازی پلور سبز کرمان است. […]

0
(0)

بن ریل، هشت دستگاه واگن ساخت داخل، خریداری می‌کند

شرکت بن‌ریل در راستای توسعه ناوگان و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، هشت دستگاه واگن مسافری ساخت داخل را خریداری می کند.

به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل‌و‌نقل، این واگن‌ها از نوع ۴ تخته درجه یک و ساخت شرکت واگن سازی پلور سبز کرمان است.

تقی زاده، مدیرعامل بن ریل، در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل ریلی و صنایع وابسته با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق شعار ارزشمند ” رونق تولید ” و به منظور حمایت از صنایع داخلی و اشتغال کارگران ایرانی، خرید این تعداد واگن در دستور کار بن‌ریل قرار گرفت و با انجام مذاکرات فشرده و تعامل مثبت با گروه صنعتی پلور سبز، به‌عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی، قرارداد خرید ۸ دستگاه واگن مسافری به امضای طرفین رسید.

وی گفت: با افزوده شدن این تعداد واگن طی سال جاری به ناوگان شرکت بن ریل، بیش از شش درصد به ظرفیت جابجایی مسافر و تعداد واگن‌های این شرکت افزوده می‌شود.

تقی زاده با اشاره به سیاست‌های حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از صنایع داخلی و نیز امر خطیر اشتغال‌زایی، گفت: برای تقویت بنیه مالی این تولیدکننده معتبر داخلی، بخشی از مطالبات سنوات گذشته، در سه ماهه ابتدایی سال جاری پرداخت شد و این روند حمایتی در طول دوره تولید واگن‌ها نیز ادامه می یابد.

مدیر عامل بن‌ریل، همچنین با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه به‌کارگیری روش‌های علمی در نگهداری واگن ها با انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، گفت: حفظ و تداوم عمر مفید دارایی‌های فیزیکی (واگن ها) در شرایط تحریم های ظالمانه و بهینه‌سازی عملیات تعمیرات برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی، دومین اقدام هوشمندانه شرکت بن‌ریل در راستای تحقق شعار ” رونق تولید ” در سال ۱۳۹۸ است.

وی گفت: براساس قرارداد منعقده با انجمن نگهداری و تعمیرات ایران (تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری) که در روزهای برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی به امضاء رسید، نگهداشت و بهره‌برداری صحیح از واگن‌های مسافری، ارائه آموزش‌هایی در زمینه مدیریت قطعات یدکی، ارتقاء کیفی محصول در دوره گارانتی و همچنین حضور شرکت بن‌ریل در جایزه ملی نگهداری ایران از جمله اهدافی است که در این همکاری مشترک تحقق می‌یابد و مطمئنا موجب صیانت از واگن های بن‌ریل به عنوان بخشی از سرمایه‌های ملی کشور می‌شود.

شایان ذکر است، شرکت بن ریل – وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی – دومین شرکت ریلی مسافری از نظر حجم جابه‌جایی مسافر و جوان‌ترین ناوگان مسافری کشور است که با بیش از ۱۵۰ دستگاه واگن مسافری در ۱۶ مسیر ریلی، فعالیت می‌کند.

گفتنی است، بن ریل تنها شرکت مسافری ریلی ایران است که گواهی نامه استاندارد بین المللی چهار ستاره از راه آهن آلمان را دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.