• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

بهره برداري از دو دستگاه آسانسور در ایستگاه ميرداماد

  • کد خبر : 7438
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
بهره برداري از دو دستگاه آسانسور در ایستگاه ميرداماد

0 (0) مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نصب 2 دستگاه آسانسور در ورودي جنوب شرقي ايستگاه ميرداماد، خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه محسن محمدیان با اشاره به اينكه روزانه ۵۰هزار سفر از […]

0
(0)

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نصب 2 دستگاه آسانسور در ورودي جنوب شرقي ايستگاه ميرداماد، خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه محسن محمدیان با اشاره به اينكه روزانه ۵۰هزار سفر از ایستگاه میرداماد واقع در خط يك مترو انجام می شود گفت: جهت رفاه حال بيشتر شهروندان و مسافران محترم صبح امروز سه شنبه 26 تير ماه ۹۷ با حضور مدیران ارشد شرکت دو دستگاه آسانسور با ظرفيت 8 نفر در ورودي جنوب شرقي ايستگاه ميرداماد به بهره برداری رسید.

وي تصريح كرد: مناسب سازی ایستگاه‌های متروي تهران و حومه برای کودکان، معلولان و افراد کم توان ازاولویت‌های کاری شرکت بهره برداری متروي تهران است افزود: با افتتاح اين دو دستگاه آسانسور در مجموع 54 دستگاه آسانسور در ایستگاه های خط یک متروي تهران فعال هستند.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران خاطر نشان کرد: حدود 50 درصد ايستگاه هاي خط يك مجهز به آسانسور هستند و در آينده ایستگاه شهيد صدر در نیمه شمالی خط یک نیز به بهره برداري خواهد رسيد.

محمديان با بيان اينكه استفاده از آسانسور براي معلولين، افراد خاص و سالمندان در اولويت قرار دارد افزود: مسافرانی که از آسانسور استفاده می کنند باید بلیت خود را پس از پیاده شدن از آسانسور به گیت های کنترل که مقابل در آسانسور در سطح ایستگاه ها تعبیه شده، ارایه دهند.

وی همچنین از احداث پله های اضطراری در کنار اين دو آسانسور خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام علائم هشدار و راهنما نیز در مسیر ورودی آسانسور و روي سكو ها نصب شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.