• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بهره برداری از سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن در مشهد

  • کد خبر : 1696
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
بهره برداری از سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن در مشهد

0 (0) بهره برداری از سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن در مشهد سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به منظور ارتقا خدمات كمی و كیفی در ۲ حوزه ؛مشتریان و درآمدزایی، در اداره كل راه آهن خراسان به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی […]

0
(0)

بهره برداری از سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن در مشهد

سامانه جامع حمل و نقل بین المللی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به منظور ارتقا خدمات كمی و كیفی در ۲ حوزه ؛مشتریان و درآمدزایی، در اداره كل راه آهن خراسان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، نورالله بیرانوند معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن با اعلام این خبر گفت:
بهره گیری از این سامانه یكی از شاخص های پیشرو شدن راه آهن در حوزه تجارت به ویژه در سطح بین الملل و گامی در جهت بین المللی شدن مدیریت ارتباط با مشتری است.

وی افزود: با بهره برداری از این سامانه امكان یكپارچه سازی سامانه ها و سیستم ها، كاهش خطای انسانی در ثبت و محاسبه ارقام و افزایش سلامت اداری میسر شده و قابلیت ارتباط با سامانه های فراسازمانی و تكمیل فرآیند های مرتبط با حمل و نقل بین المللی و سیر و حركت به واسطه آن مهیا شده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.